Ben morgenvroeg op stal , zal ik nog even wat foto´s maken (als ze er zijn)
sassefras
Geplaatst: 05-04-11 20:56
net ff uit het raam gespiekt, ze zitten dapper naast elkaar in de wind . vandaag waren ze vooral aan het struinen het weiland. maar iest van verder bouwen aan het nest heb ik ze niet zien doen ( misschien vinden ze het wel prima zo, al lijkt het mij wat kaal )))
verder ehhh doen ze veel dingen voor boven de 18, of volgens jesse van 10 zitten ze te wippen op een paal , die met die drie poten is het mannetje
Wat goed! Het nest lijkt wel huge zo met de ooievaars!
Kitsolu
Geplaatst: 07-04-11 13:06
Wat een mooie beesten zijn dat toch. Afgelopen zomer met dat hete droge weer heeft mijn vader (van de DB) nog samen met de brandweer de jonge ooievaars uit de nesten gehaald. Er was geen eten meer dus de ouders gingen ze stenen voeren. 1 van de in totaal 7 jongen was al dood. De andere 6 doen het nu erg goed bij de vogel opvang
Ik vind ze echt prachtig!! Zal dit zeker blijven volgen!!
nou het bouwen gaat hard door . We weten al hoe oud, en waar ze vandaan komen .
stond ineens iemand aan de deur van een 1 of ander ooievaar gebeuren. alles word nu goed in de gaten gehouden, en het plekje is zelfs beschermd nou !!
kikia
Geplaatst: 10-04-11 10:04
Leuk dat je nu weet hou oud ze zijn en waar ze vandaan komen. (hoe oud zijn ze ) En dat ze natuurlijk lekker door aan het bouwen zijn. Mooi dat het plekje nu beschermd is.
Wel raar eigenlijk dat die persoon jullie niet geholpen heeft met het nest (als ze weten wie de ooievaars zijn dan hebben ze ze natuurlijk al langer in de gaten gehouden lijkt mij).