Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kohtje schreef:Ik breek hier even in. Net een hok gekocht. Nu op zoek naar kippen. Ik wil zijdehoentjes en twee legkippen.
En ons kent ons,denk dat ik wel wil gaan fokken met de hoentjes en dan vooral platenbont.
darwin schreef:kohtje schreef:Ik breek hier even in. Net een hok gekocht. Nu op zoek naar kippen. Ik wil zijdehoentjes en twee legkippen.
En ons kent ons,denk dat ik wel wil gaan fokken met de hoentjes en dan vooral platenbont.
Platenbonte zijdehoenders fok ik ook, evenals sabelpootkrielen porcelein en zwarte en blauwe zijdehoenders.
darwin schreef:kohtje schreef:Ik breek hier even in. Net een hok gekocht. Nu op zoek naar kippen. Ik wil zijdehoentjes en twee legkippen.
Platenbonte zijdehoenders fok ik ook, evenals sabelpootkrielen porcelein en zwarte en blauwe zijdehoenders.

Nienkeee_ schreef:Ik heb ook sinds het weekend een koppeltje Serama's! Ze zijn nog niet erg tam maar zijn ook pas een week of 7 oud, precies op hun lelijkst dus

avaluna schreef:@Nienke: hahaha, zijn ze echt zo lelijk, dan?
@Kletskoekje: wat leuk! Dochterlief hier wordt zeven, ben benieuwd hoe dat gaat samen.
KletsKoekje schreef:Nienkeee_ schreef:Ik heb ook sinds het weekend een koppeltje Serama's! Ze zijn nog niet erg tam maar zijn ook pas een week of 7 oud, precies op hun lelijkst dus
Wat leuk! met wormpjes krijg je ze binnen notime tam.
Hoe kwam jij tot het besluit om voor de serama te kiezen? ze zijn nog niet zo bekend.
Wij hebben een haan en twee hennen en de eerste heeft een nest van drie. Deze zijn byna vijf weken nu en super tan. Springen zelfs op mn. Arm en schouder.
Die van mij zijn geloof ik uitgebroed door een kloek en dus nog niet zo tam, toevallig dat ik gisteren het haantje even een half uurtje binnen heb gehad en deze komt nu ook gewoon.
Leuk ,misschien straks pulletjes!