Mitxa schreef:SonjaG schreef:wat zie ik hier toch enge foto'svind ze er een beetje als aliens uitzien! Maar van de andere kant ik ben allergisch voor katten maar denk van deze niet
en persoonlijk gaat mij voorkeur toch ook gewoon uit naar cavia's met haar. Maar zoals al is gezegd ieder zn ding, ik hou het bij me golden retriever, boomer en maltezer leeuwtje lekker standaard
![]()
Oja en die andere beesten ben even de naam kwijt. Waarvan de een de poot van de ander opeet en dan weer aangroeit
wat zijn het vissen of salamanders???ik had er nog nooit van gehoort!
edit: axolotls bedoel ik
De meeste mensen met een kattenallergie zijn allergisch voor huidschilvers, helaas heb je daar dan met sphynxen ook last van
Hier nog iemand die sphynxen bezit, sinds 2004. Ik heb er momenteel 4 rondlopen, ze zijn echt mijn beste vriendjes. Voor foto's kijk in mijn profiel
Nu las ik nog ergens een reactie dat dieren zonder haar het buiten niet overleven. Wij mensen overleven het hier in de winter ook niet zonder kleren buiten hier in NL. En daarbij, de meeste honden en kattenrassen overleven het in het wild niet, hetzij door de kleur van de vacht, hetzij door doorgefokte ledenmaten etc.
WAUW! heb nog nooit iets met katten gehad, laat staan naaktkatten, maar Beau is wel erg mooi!
vind ze er een beetje als aliens uitzien! Maar van de andere kant ik ben allergisch voor katten maar denk van deze niet
en persoonlijk gaat mij voorkeur toch ook gewoon uit naar cavia's met haar. Maar zoals al is gezegd ieder zn ding, ik hou het bij me golden retriever, boomer en maltezer leeuwtje lekker standaard
. Waarvan de een de poot van de ander opeet en dan weer aangroeit
wat zijn het vissen of salamanders???ik had er nog nooit van gehoort!

Nu is eigenlijk de perfecte tijd, veel regen!
hoeveel kosten die dan (gewoon nieuwschierigheid)? Ben wel benieuwd wat "duur" is voor zo'n beestje.
)