Herplaatshonden uit Spanje - ervaringen gevraagd *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 13:55

dejavu

Re: Herplaatshonden uit Spanje - ervaringen gevraagd *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:30

Wat een knap hondje. <3 Ik kan me heel goed indenken dat je nu al helemaal verknocht bent aan haar, ze heeft echt een lief kopje.

Geniet ervan! :)

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 16:30

Wat een leuke hond Ann. Gaat het goed met je andere hond?
Wij hebben ook een hond uit Spanje. Was eerst bij een ander gezin geplaatst die haar weer weg hebben gedaan. Via een stichting is ze bij ons gekomen. Het is een vreselijke lieve hond. Foto in m'n profiel.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 20:30

Ja, het gaat prima tussen hen. Ze zoeken elkaar veel op, liggen samen op het kleed en snuffelen hoofd aan hoofd buiten als ze een interessant geurtje tegenkomen. Wat een leukerd is Nootje! De andere honden overigens ook. :)

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:27

Even een heel andere vraag tussendoor...
Ik ben langzaamaan op zoek naar een puppy. En dan wel het liefst zo jong mogelijk, ivm het zelf aanleren en wennen aan dingen etc.
Nu ben ik bij verschillende stichtingen aan het lezen geweest en overal werkt het anders.. had een ge-wel-dig moppie gezien, echter is zij nu 2 maanden en zou pas met 4 á 4,5 maand naar NL kunnen ivm entingen etc. Bij andere stichtingen lees ik dat pups vanaf 10 weken geadopteerd mogen en kunnen worden. Wie ka mij vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat en wat officieel allemaal moet voordat ze vanuit het buitenland geadopteerd kunnen worden.
(wij hebben bijan 13 jaar geleden een puppy via een stichting geadopteerd uit Spanje en deze hebben we toen met 9 weken gekregen... ik weet dus niet of er de loop der jaren eea veranderd is qua regelgeving)