Maar als je eens zoekt op internet kom je meer van dit soort dingen tegen.(en ik maak mezelf iedere keer weer bang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Euh, nee. Ja ook, net als dat het de kortste dag is, maar dan is mijn mams jarig. Ze zag het al helemaal zitten: een échte knalfuif.21-12-12 ??
Dan begint de winter weer.
Pluizebolpum schreef:gohya schreef:Euh, nee. Ja ook, net als dat het de kortste dag is, maar dan is mijn mams jarig. Ze zag het al helemaal zitten: een échte knalfuif.21-12-12 ??
Dan begint de winter weer.Maar het zou wel heel sneu zijn, op die dag is er toch al zo weinig licht.
En ja, ondanks dat ik hoop dat er gewoon een degelijke, niet verontrustende verklaring voor komt doet het me idd ook aan die films denken. Net als dat er op het journaal het ene beeld na het andere is over overstroomde landen, oververhitte landen en overbesneeuwde landen. Dan is het gewoon wachten op dat mannetje met dat klapbord dat een boktgecensureerd woord roept.
Dat de mens er wat mee te maken zou hebben zou me ook weinig verbazen. Als je ziet wat er allemaal niet aangeklooit wordt...
Of misschien sterft dat sterfgebeuren een stille dood als er een week of wat niets uit de lucht valt en zijn de geleerden allang blij dat ze geen ingewikkelde uitleggen hoeven te bedenken.
gohya schreef:Wat voor vogels waren het eigenlijk in Amerika, Zweden en Finland?
In 1 land waren het Kauwen,nou dat zijn dus echt geen trek vogels.
Net als de duiven in Italië,dat zijn ook geen trek vogels.
Marigold schreef:in amerika waren geen merels maar worden met de nederlandse merels vergeleken.
welk soort het was weet ik niet meer, wel een soort die (idd in tegenstelling tot onze merels) in groepen leeft.