Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:Dat is toch al een aantal keer gezegd?
Het zijn boerderijkatjes, zijn geboren in de stallen en hebben nooit contact met mensen gehad, zijn dus ook nooit binnen geweest. Dit soort katjes zijn alleen geschikt voor boerderijen, die kunnen niet in huis wonen want die worden nooit tam.
Maar ik ben ook bang dat hij die andere heeft gehoord, we hebben hem niet gezien of gehoord maar ik ga straks nog wel even goed kijken.
Maar omdat Jaipo al zo lang weg is kan het ook best zijn dat hij direkt op weg is gegaan naar zijn oude huis.
Mindim schreef:Eh hadden ze bij het asiel ook buitenhokken voor de boerderijkatten dan?
Ach ja, ieder zijn ding, ik vind het een vreemd verhaal. Veel plezier met je katten/ kat TS.
anneliesdj schreef:Mindim schreef:Eh hadden ze bij het asiel ook buitenhokken voor de boerderijkatten dan?
Ach ja, ieder zijn ding, ik vind het een vreemd verhaal. Veel plezier met je katten/ kat TS.
De katjes zijn niet in het asiel maar bij een gastgezin, die worden opgehaald als ze een baas hebben gevonden, het asiel is veel te druk.
Waarom is het een vreemd verhaal? Geloof je niet dat asiels dat doen?
Bel maar een willekeurige op en vraag naar een boerderijkat, ze weten direkt wat je bedoeld.
Citaat:Zaterdag hebben wij 2 boerderijkatjes uit het asiel gehaald, allebei 5 maanden oud; Muk en Jaipo.

anneliesdj schreef:Mindim schreef:Eh hadden ze bij het asiel ook buitenhokken voor de boerderijkatten dan?
De katjes zijn niet in het asiel maar bij een gastgezin, die worden opgehaald als ze een baas hebben gevonden, het asiel is veel te druk.
Bel maar een willekeurige op en vraag naar een boerderijkat, ze weten direkt wat je bedoeld.
Mindim schreef:Nou, dat kan ik niet uit je OP opmaken hoor.Citaat:Zaterdag hebben wij 2 boerderijkatjes uit het asiel gehaald, allebei 5 maanden oud; Muk en Jaipo.
raket schreef:TS fijn dat je deze katten een plaatsje biedt, het is niet makkelijk om zulke kittens te plaatsen. (overigens zou castratie heel veel van deze problemen voorkomen, maar dat is een andere discussie)

anneliesdj schreef:Moet ik dat dan tot in detail erin zetten? Dat is toch nergens voor nodig?
De katjes waren bij een gastgezin, vorige week waren wij bij het asiel, we zochten een kat voor in huis en 2 voor op stal, deze week zouden we terug komen en dan zouden ze zorgen dat die 2 boerderijkatjes opgehaald waren en klaar stonden....
Zo duidelijk genoeg of nog meer details?
Citaat:Het zijn boerderijkatjes, zijn geboren in de stallen en hebben nooit contact met mensen gehad, zijn dus ook nooit binnen geweest. Dit soort katjes zijn alleen geschikt voor boerderijen, die kunnen niet in huis wonen want die worden nooit tam.
anneliesdj schreef:Liesje89 schreef:Ik heb 3 wilde kittens gehad, dat zijn de tamste geworden die ik heb gehad
Er is altijd wel iemand die de uitzondering heeft meegemaakt
Mindim schreef:anneliesdj schreef:Het asiel plaatst ze in een gastgezin maar daarom 'zijn' ze nog wel van het asiel
Je snapt wel wat ik bedoel toch?
Ragdollcat schreef:spicegirl schreef:ik zou ook gelijk hulp inschakelen. gevaarlijk voor het arme beestje, en dat in die kou.....
ik snap niet dat je wacht eerlijk gezegd.
En ik snap ook niet dat je ze opsluit in een paardenbox met dit kou, zeker voor jonge poesjes dat een warme asiel gewend is.
Ragdollcat schreef:spicegirl schreef:ik zou ook gelijk hulp inschakelen. gevaarlijk voor het arme beestje, en dat in die kou.....
ik snap niet dat je wacht eerlijk gezegd.
En ik snap ook niet dat je ze opsluit in een paardenbox met dit kou, zeker voor jonge poesjes dat een warme asiel gewend is.
Ga nou toch aub eens lezen voor je wat post. Chiqa schreef:Prima gehandeld Anneliesdj, gelukkig is het dier gered, het had ook fout kunnen aflopen.
Maar las ik nu dat het dier aan het zwemmen was? Wat moet het dier het dan kat hebben gehad.