of een jas
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alou schreef:Mijn kruising franse/engelse bull krijgt als het sneeuwt en koud is en regend zijn BR regen deken op. en als we weggingen toen het droogwas maar ondertussen ging storten krijgt hij bij thuis komst zijn Br zweet dekentje op. heerlijk vind hij het. als je hem pakt word hij helemaal blij. zijn vacht is stekelharig. us hij heeft het best snel koud
Heeft er geen last van, zo te merken.
maar omdat ze gewend is aan een jasje vind ze dit niet erg en het ziet er erg leuk uit. Kimmberley schreef:Moeilijk...
heb sinds pas een Chihuahua, en ben helemaal geen voorstander van een jasje of wat dan ook.
Maar denk toch echt dat ik er straks aan moet gaan geloven, vooral nu het s'avonds ook kouder word, beestje heeft het afentoe echt een beetje koud, maar ben bang dat ik hem verpest met zo'n jas. Dat het echt zo'n koukleum word
Sonja_vR schreef:zelfde trouwens met de minihond in een tas de hele dag meesjouwen etc , ik vind het een verschrikking, en dieronterend,
laat een dier een dier zijn en laat het in zijn/haar waarde en gebruik/zie het niet als accesoire, speelgoedje, tutdingetje
Lovepaints schreef:Kimmberley schreef:Moeilijk...
heb sinds pas een Chihuahua, en ben helemaal geen voorstander van een jasje of wat dan ook.
Maar denk toch echt dat ik er straks aan moet gaan geloven, vooral nu het s'avonds ook kouder word, beestje heeft het afentoe echt een beetje koud, maar ben bang dat ik hem verpest met zo'n jas. Dat het echt zo'n koukleum word
Lijkt me niet moeilijk: als toch blijkt dat hij het koud heeft geef je hem iets aan.
Er is van alles te koop van degelijk warm tot galajurkjes. Je hondje kou laten lijden lijkt mij ook niet nodig.
geerke schreef:meestal vind ik het onzin...soms niet.
Mijn tekkel kruising van 14 heeft een jas aan omdat hij graag buiten is maar het dan koud heeft.
Laatst zag ik een jachthond met een lichtgevend jasje aan,prima!....dan is de kans wat kleiner dat een andere jager hem aanziet voor wild.
Dat gebeurt hier nog al eens.