Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Meneer liep een dag na de operatie al weer rond te springen, blij dat hij verlost was van zijn bewegings beperking. De wond mocht niet nat worden en rennen was al helemaal verboden. Maar een paar dagen na de operatie wurmde hij zich uit zijn halsband. Trok een flinke sprint dijk af, rent ongeveer 200 meter op volle snelheid het water in. Om daar met een blij hoofd te gaan ronddollen in het water met onze jonge herder. Met een erg blij hoofd.
. Gelukkig waren er maar een paar hechtingen los, precies de plek waar het dicht hechten het moeilijkste was.
Zoals ik al zei, jij kent je hond het beste en kunt dus ook het beste inschatten wat hij wel en niet aankan. Hoop dat jullie nog een heel lange tijd van elkaar mogen genieten en dat Wesley nergens pijntjes gaat krijgen! In ieder geval een erg krachtige hond met veel karakter zo te horen!
het is zover. Vanmorgen met spelen zag ik een klein bobbeltje van 3 mm op het grootste stuk van de tumor. Dit stond al een paar dagen strak en rood maar toch nog onverwachts. De dierenarts gebeld om vanmiddag laat te laten controleren omdat het niet heel erg was en geen extreme haast leek te hebben. Voor de zekerheid moet er een sok omheen om vervuiling te voorkomen. Wil ik de sok erom doen is het plekje in een half uur al gegroeid tot een bloederig stuk vlees van ruim 2 cm. Oftewel de druk daarbinnen is enorm.