Ylana schreef:Iedereen bedankt voor het meeleven!
Met mij gaat het op dit moment weer redelijk. Nog wel enorm moe.
Ik heb zojuist gehoord dat alle kleintjes nog leven.
Poesje één en het katertje willen nog niet zelf bij pleegmama drinken, maar deze worden gedwangvoerd. Hopelijk hebben ze snel de kracht weer om toch zelf te drinken.
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik ze bracht ik ze geen half uur meer gaf. Elke keer dat de telefoon ging voelde ik een enorme brok ik mijn keel komen. Gelukkig onnodig.
Poesjes 2 en 3 doen het naar omstandigheden goed.
Met Koos gaat het goed. Ze is nog wel helemaal van slag, maar dat is vooral omdat Snow totaal niets meer van haar wil weten, terwijl Koos nu just zo´n behoefte aan haar heeft...
Het leuke was dat tijdens de bevalling ze Snow er ook persé bij wilde hebben. Deze had ik even in de gang opgesloten, maar Koos bleef maar miauwen voor de deur, net zo lang tot ik hem open deed en Snow weer naar binnen mocht. Toen ging ze weer in de werpkist liggen.
Wat een 'spannend' verhaal joh...jeetje... zo stel je je een blije geboorte en schattige friemelpoesjes natuurlijk niet voor...
Wat ik me afvraag: hoe heb je zo snel een geschikte pleegmama kunnen vinden? Had je die al 'achter de hand' of wist de dierenarts iemand? En hoe nu verder, moeten ze daar blijven tot ze gespeend zijn? Dan moet je ze wel lang missen of niet?