De enting die hij nu heeft gehad zou ook het virus doden zei ze.
Ik heb de rekening nog in mijn tas zitten en dit staat er bij de beschrijving:
1x vaccinatie
1x Fel-o-vax I-CHP
1x Terramycin ( volgens mij is dit de oogzalf )
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Hij krijgt 's morgens een heel klein beetje whiskas uit zo'n zakje en de rest van de dag heeft hij hills brokjes voor kittens..
Maar een van die oude mutsies van mij vreet zijn brokken opZe heeft zelf seniorenbrokken, maar kittenbrokken vind ze lekkerder
![]()
En Murphy wil iedere keer aan de oudjes hun brokken beginnen, waarvan ik niet weet of dat wel zo goed is voor hem. Dus haal hem elke keer weg als hij er aan wil beginnen.
Ik ga even googlen of het kwaad kan of niet.. Ik heb 2 senioren en een junior rondlopen. Lekker ingewikkeld
hestejente schreef:Ik ben ook geen DA. Maar omdat hij nies bleek te hebben kan ik er goed inkomen dat ze 'm hebben geënt. Helemaal als dat spul inderdaad het virus blijkt aan te pakken. Het is alleen wel zo dat Murphy nu waarschijnlijk drager blijft van de niesziekte, ook al is hij verder niet ziek. Mijn poezel draagt het virus ook, maar is ook niet ziek. Hou er alleen goed rekening mee dat hij niet in contact komt met ongeënte dieren (mocht je ooit verhuizen)
Tallie1979 schreef:Hij krijgt 's morgens een heel klein beetje whiskas uit zo'n zakje en de rest van de dag heeft hij hills brokjes voor kittens..
Maar een van die oude mutsies van mij vreet zijn brokken opZe heeft zelf seniorenbrokken, maar kittenbrokken vind ze lekkerder
![]()
En Murphy wil iedere keer aan de oudjes hun brokken beginnen, waarvan ik niet weet of dat wel zo goed is voor hem. Dus haal hem elke keer weg als hij er aan wil beginnen.
Ik ga even googlen of het kwaad kan of niet.. Ik heb 2 senioren en een junior rondlopen. Lekker ingewikkeld
hestejente schreef:Oh, over het voeren: kijk alsjeblieft uit dat je hem niet te veel voert, gewoon de hoeveelheid op het pak aanhouden. Het is niet goed voor kittens om te veel te eten, ze moeten wel groeien maar groeien te hard als ze te veel eten, en daar krijgen ze later problemen mee! Verder moet hij over een paar maanden voor de castratie ook gewoon op gewicht zijn, mijn Ju wilden ze eerst eigenlijk niet opereren omdat hij te zwaar was![]()
Straks als hij is gecastreerd zal hij ook steeds willen eten. Dan went hij er nou maar vast aan dat hij niet zo veel krijgt als hij zo willen