Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dana82 schreef:AHAHAHAHAHAHAHAHHHHAls jij daar dan komt wonen en jij vindt dat lastig, dan is dat jouw probleem. De katten woonden er eerst.
8nnemiek schreef:Ach, er poepen zo veel dieren, dat heb je nu eenmaal als je een tuin hebtIk kom vaak marterpoep en egelpoep in onze tuin tegen. Dat is pas écht vies, die graven het namelijk niet in. Kattenpoep vind je pas als je gaat graven.
Maar wat wil je daar aan doen? Alle egels en marters afschieten? Dan ook maar meteen alle duifjes en kraaien erbij? Wat een onzin zeg. Als je voor natuur kiest dan hoort daar ook wat poep bij. En anders dan zorg je dat je een tuin met tegels en gras hebt en geen zachte grond, want katten zoeken altijd zachte grond om te poepen..
8nnemiek schreef:Ach, er poepen zo veel dieren, dat heb je nu eenmaal als je een tuin hebtIk kom vaak marterpoep en egelpoep in onze tuin tegen. Dat is pas écht vies, die graven het namelijk niet in. Kattenpoep vind je pas als je gaat graven.
Maar wat wil je daar aan doen? Alle egels en marters afschieten? Dan ook maar meteen alle duifjes en kraaien erbij? Wat een onzin zeg. Als je voor natuur kiest dan hoort daar ook wat poep bij. En anders dan zorg je dat je een tuin met tegels en gras hebt en geen zachte grond, want katten zoeken altijd zachte grond om te poepen..
Kiwipitje schreef:Dana82 schreef:AHAHAHAHAHAHAHAHHHHAls jij daar dan komt wonen en jij vindt dat lastig, dan is dat jouw probleem. De katten woonden er eerst..
Leef jij in een droomwereld ofzo?
Het is jouw dier. Dus die mag je dan ook mooi in jouw huis/tuin/watdanook houden en niet op de grond van iemand anders. Ik zeg niet dat die persoon die er last van heeft per direct die kat moet omleggen, maar als het mij zou overkomen en de buren zeiden van ja uhh jammer voor jou ik laat ze toch dan ving ik die kat en bracht 'm naar het asiel hoor. Toedeledokie.
MamboBeach schreef:8nnemiek schreef:Ach, er poepen zo veel dieren, dat heb je nu eenmaal als je een tuin hebtIk kom vaak marterpoep en egelpoep in onze tuin tegen. Dat is pas écht vies, die graven het namelijk niet in. Kattenpoep vind je pas als je gaat graven.
Vind ik ook hoor!Van de week werd ik nog ondergescheten door een vogel
net schone kleding aan en wilde net naar een BBQ gaan. Ik heb de vogel uiteraard uit de lucht geschoten.
8nnemiek schreef:MamboBeach schreef:Maar ik heb ook het idee dat mensen gewoon niet willen dat je kat losloopt omdat is losloopt. Begrijp je?
Haha ja, dat idee heb ik ook![]()
Eeuwenoude oerinstinct dat ze hun eigen territorium hebben en daar geen vreemde dieren in mogen misschien?
Jolandaa_ schreef:Kady1 schreef:hahahahaecht geweldig, ik ga de volgende keer ook met een luchtbucks opstap dan kan ik poepende volgens neer schieten haha
een vogel is niemands eigendom.. een kat wel..
x__Danielle schreef:8nnemiek schreef:Ach, er poepen zo veel dieren, dat heb je nu eenmaal als je een tuin hebtIk kom vaak marterpoep en egelpoep in onze tuin tegen. Dat is pas écht vies, die graven het namelijk niet in. Kattenpoep vind je pas als je gaat graven.
wij hebben tegels en gras, maar dat maakt de katten van de buren echt niet uit hoor. Merk wel dat ze het nooit in hun eigen tuin doen, de katten van de vorige buren hadden we 'afgericht' toen mn vader er over begon kregen we van hun een dag later een waterpistool mee, met de mededeling om het hier even mee te proberen, daarna nooit meer hun katten gezien... Nu heeft mn vader sinds een maand nieuwe buren deze deden zo spasties over hun katten toen mn vader erover begon, dat mn vader ze nu gewoon over de schutting gooit. Als het niet goed schiks kan, dan moet het maar kwaadschiks.......
x
MamboBeach schreef:Nou als er na overleg niets mogelijk is om de overlast van HUN kat in MIJN tuin te beperken dan laat ik 'm wel ergens anders vrij. Lekker ergens in de bossen in een buitengebied ofzo.Kiwipitje schreef:Het is jouw dier. Dus die mag je dan ook mooi in jouw huis/tuin/watdanook houden en niet op de grond van iemand anders. Ik zeg niet dat die persoon die er last van heeft per direct die kat moet omleggen, maar als het mij zou overkomen en de buren zeiden van ja uhh jammer voor jou ik laat ze toch dan ving ik die kat en bracht 'm naar het asiel hoor. Toedeledokie.
Als ik hem ophaal mag jij nog betalen ook.Hier in ieder geval wel.