'Agressiefe' jack russel x chihuahua; muilkorf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 16:54

Yamcha schreef:
Hij ligt hier thuis (en op de club) onder het stof schat, helaas nog niet in heel Nederland.

Nou gelukkig gaan ze niet van een klein handje mensen uit, deze theorie zal nooit verdwijnen.
Yamcha schreef:
Als je je geen raad meer weet, weet ik nog wel wat trainers hoor :D :D

Nee dankje :D :D Ik heb nu een prima opgevoede hond en als je het niet heel erg vind wil ik dat graag zo houden, mijn volgende pup gaat er precies zo aan geloven, ze zijn met één vinger te bedienen.
Dominantietheorie een en al hulde kan het iedereen aanraden.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 16:58

Chiqa schreef:
Yamcha schreef:
Hij ligt hier thuis (en op de club) onder het stof schat, helaas nog niet in heel Nederland.

Nou gelukkig gaan ze niet van een klein handje mensen uit, deze theorie zal nooit verdwijnen.
Yamcha schreef:
Als je je geen raad meer weet, weet ik nog wel wat trainers hoor :D :D

Nee dankje :D :D Ik heb nu een prima opgevoede hond en als je het niet heel erg vind wil ik dat graag zo houden, mijn volgende pup gaat er precies zo aan geloven, ze zijn met één vinger te bedienen.
Dominantietheorie een en al hulde kan het iedereen aanraden.

Ghehe, jij wou toch geen puppy meer :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:01

Nikki__ schreef:
Ghehe, jij wou toch geen puppy meer :D :D

Klopt :D :D , maar wil die dingen graag naar mijn eigen hand zetten, en dat gaat mij niet lukken met een herplaatser, daar heb ik geen vertrouwen in dat gaat hier niet goed komen.

Maar voorlopig komt het er nog niet hoor, maar als het er komt hoop ik dat het snel volwassen is.

Nickeltje

Re: 'Agressiefe' jack russel x chihuahua; muilkorf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:26

Moderatoropmerking:
En dan nu graag weer ontopic verder over de hond van TS waar zij adviezen over vraagt.