Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nemurin schreef:Ooooh dat heb ik helemaal gemist dat je de bal eerst aan het gooien bent.
Ik dacht dat ze uit zichzelf zonder reden steeds rondjes om het zwembad liep te rennen ofzo.
!
)TessJS schreef:Mijn twee duitse herders worden helemaal gek en opgewonden als wij het water in springen. Dan rennen zij continue rondjes om het zwembad, gewoon omdat het kan of omdat ze een bal (die in het water ligt) proberen te maken. Zij hebben dan de tijd van hun leven.
TessJS schreef:Het gaat weer top met mijn hondje:D De DA had de losse velletjes eraf geknipt. Verder heeft Phoebe pijnstillers gekregen omdat ze anders gewoon niet zou plassen. En we hebben van die hondensokjes gekocht voor haar (waar ze nog verrassend goed op kan lopen)! Haha, het lijkt trouwens inderdaad alsof ze boxhandschoentjes aan heeft. Ze doet het rustig aan en over een paar dagen zal het weer goed zitten.
Ow en voor de mensen die altijd zalfjes e.d. op de voetzooltjes doet: NIET DOEN! De voetzooltjes genezen veel sneller als het droog is. Weer wat geleerd vandaag.
Dus mensen, bedankt voor alle tips!
!