Inney schreef:Hier wil ik toch wel even op reageren. Dwangvoederen zonder de speciale voeding, en zonder spuitje (want dat had TS blijkbaar niet, las ik uit haar reacties) word wel erg moeilijk.
Dit kan ten aller tijde bij de DA gehaald worden, dit hebben wij ook aangehaald.(De merken hebben wij ook genoemd (RC en Hills)
Marigold schreef:eens met babydoll, ik zei het ook al eerder maar als een dier op is en wil sterven, laat het dan toch.
waarom moeten ze persé altijd koste wat kost worden opgelapt, wat heeft zo'n dier daar zelf aan?
Ik heb mijn katten dus wel op kunnen lappen en zijn inmiddels 15 en 17 jaar, denk dat er wel enige nuance in zit 
babydolll schreef:Meis, ze is op hoor! Niks van aantrekken wat andere zeggen.
Wat een rot opmerking voor de bokkers die het óók goed bedoelen, mag hopen dat je je hierin enigsinds ongelukkig uit heb gedrukt.
TS; ik lees nu dat het volledig mis is, wat erg
Ik wens je heel veel sterkte met je beslissing, het diertje is dus zieker dan wij hebben gedacht alhoewel net wat je zegt dit niet te beoordelen is vanachter een PC en het verhaal van de DA ook erg vaag is en nog alle kanten uti had kunnen gaan.
Sterkte dikke knuffel.