daar moet ik om lache en roep dan maar is boos kom hier! (vandaar dat ie ook niet luisterd haha hij word niet serieus genomen
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha.

en de hond komt scheinheilig en helemaal happy op mij afgerend. rara....
Vooral alles wat ik eet vind ze interessant. Fanta, redbull, croissantjes met ham en kaas.., koffie... ze kan zelfs uit een rietje drinken

heathfield schreef:ik heb mijn geit leren tijgeren [...]
Is daar ook ondersteunend beeldmateriaal van? Abeltje77 schreef:Ik heb een poes met een heel bol hoofd (zie profiel) en die heeft een grappige gewoonte als ze in de achtertuin is, en naar binnen wilt.
Eerst hoor je een hoop gekrabbel aan de achterdeur. Dan zie 1 pootje verschijnen in het raam, dan zie je het tweede pootje verschijnen in het raam, dan zie je twee oortjes tevoorschijn piepen en dan zie je een heel ingespannen gezichtje verschijnen met een lichtelijk paniekerige uitdrukking 'waar is mijn mens nou!'.
Wat doet ze namelijk, ze slaat haar nageltjes in de kitrand tussen het raam van de achterdeur, en trekt zich daaraan op. Dat mag eigenlijk niet, want er komen allemaal krasjes in de kitrand, maar het is zoooooo'n mooi gezicht om telkens dat ingespannen gezichtje te zien verschijnen.
Ach wat ben ik toch verliefd op die bolle poes...
Heb die filmpjes wel eens bekeken en dit is zo herkenbaar!

manon_king schreef:Uh...nauwelijks. Althans, bij de katten die ik heb gekend (ook bloemkool, boerenkool - geen aanrader, die gasvorming nadienhaha, een kat die brocccoli eet is wel heel apart
, echt, daar kun je een oorlog mee winnen - stroopwafel, aardappelschillen, rozijnen en ga zo maar door).
) en begon heerlijk doperwtjes te smikkelen...Ik was té verbijsterd om er iets aan te doen.
) hahaha. Soms als hij geen aandacht krijgt, dan gaat ie in de garage een sok uit de was halen. Die legt ie in zn mand en dan gaat hij zelf in zn hoekje liggen.

MysticTinker schreef:![]()
Wij hebben onze kat 'dood' geleerd. Gaat ie op zijn rug liggen met zijn poten in de luchtDus in plaats van mauwen doet ie dit nu constant als ie om eten wil bedelen. Het ziet er érg komisch uit
![]()
Ik negeer het altijd, maarja de rest van de familie vind het toch zoooooo schattig en móet hem dan toch een stukje brood ofzo geven.. *zucht*
you've made my day! hihi is wel lekker rustig zo een kat die niet miauwt. onze kat die doet dat dus constant!!! 
Gelukkig heeft ze er verder niks aan overgehouden. Pluizebolpum schreef:Wat een prachtige verhalen zitten ertussen zeg!
manon_king schreef:Uh...nauwelijks. Althans, bij de katten die ik heb gekend (ook bloemkool, boerenkool - geen aanrader, die gasvorming nadienhaha, een kat die brocccoli eet is wel heel apart, echt, daar kun je een oorlog mee winnen - stroopwafel, aardappelschillen, rozijnen en ga zo maar door).
Er kwam ook al een doperwtkat langs, las ik. Die van mij ook. Beestje heeft haar eigen deel van het aanrecht, links, rechts mag ze niet komen, daar doe ik dingen met mijn eten. Enfin, ooit eens bij gebrek aan ruimte een pannetje doperwtjes aan de poeskant gezet, poes eet die dingen toch vast niet want zelfs elk op groen lijkend fliebertje in haar eten wordt ernstig gemeden. Caitlin keek ernaar, rook aan de pan (en toen had ik al moeten ingrijpen) en begon heerlijk doperwtjes te smikkelen...Ik was té verbijsterd om er iets aan te doen.
Verder mag ze graag schelden op de buurtkatten. Liefst vanuit het slaapkamerraam. Meestal doet ze dat op een 'normale' manier, op de vensterbank zittend met het koppie onder het raam door en mopperen maar.
Eén keer kwam ik boven en trof ik dit aan:
Had toevallig mijn fototoestel bij me en had nog net de moed om een foto te maken voor ik in een deuk viel.
De paarden zijn al net zo erg. Nadat eerst Mammapaard had geleerd hoe ze haar verzorgmens moest delegeren (geef ze een duw, wijs vervolgens met je neus naar wat je wilt hebben en dan naar waar je het wilt hebben) hebben haar kinderen die ietwat onhebbelijke gewoonte overgenomen. Tijdje terug werd ik door een jongeheer Paard bijna de paddock uitgedouwd, vervolgens wees hij naar de hooi opslag, toen naar de paddock en als klapper deed hij ook alvast het draadje los (draadje van erf naar paddock, kunnen ze er los heen zonder te 'verdwalen'). Kon ik zo doorlopen, vond ie. Vooral dat triomfantelijke koppie erbij.

NatasjavE schreef:pluizebolpum.. ik zit al 5 minuten naar die foto te kijken...
Wat was die kat daar in hemelsnaam aan het doen???