Ragdollcat schreef:Ja hoor gelijk kortaf doen.
Huh? Janine constateert alleen iets en verwoord dat netjes...En dat is kortaf? Waarom? Omdat ze gelijk heeft?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adil18 schreef:Ragdollcat schreef:Ja hoor gelijk kortaf doen.
Huh? Janine constateert alleen iets en verwoord dat netjes...En dat is kortaf? Waarom? Omdat ze gelijk heeft?
Sandeman schreef:Kun je onzinnig vinden. Maar als ik verhalen lees of op tv zie over mensen,kinderen en babies die overlijden vind ik dat heel erg, maar zodra het over dieren gaat barst ik in tranen uit.
Bij mensen heb ik dat niet.
Adil18 schreef:Sandeman schreef:Kun je onzinnig vinden. Maar als ik verhalen lees of op tv zie over mensen,kinderen en babies die overlijden vind ik dat heel erg, maar zodra het over dieren gaat barst ik in tranen uit.
Bij mensen heb ik dat niet.
Tja, dat is fijn voor jou, maar besef wel dat het lieven van een kitten niks is vergeleken met een mens...het is een beest, een dier...Die mag je imo niet op gelijke hoogte zetten met en mens...Ik hou van mijn paard en van mijn hond, maar het zijn dieren, geen mensen....Ik kan van ze houden zoals ik van een mens kan houden, maar ik weet dat ze geen mensen zijn en dat ze ook niet zoveel waard zijn als een mensenleven...
De vergelijking is echt onzinnig...
Sandeman schreef:Ik sluit me aan bij bnb. Vind het doodbijten van een kitten net zo erg als een mens/baby