Klinkt idd zielig, maar als het helpt.
Helaas hebben wij die mogelijkheid niet en voor het ontsnappen is waarschijnlijk al een oplossing
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zoals je kan lezen ging het vandaag erg goed 
WinSel schreef:zoals je kan lezen ging het vandaag erg goed

WinSel schreef:Dankje Sandra, zo ligt het idd.
Maar vandaag ging het al redelijk.
ben blij dat ik dr nog heb hoor..

Chiqa schreef:WinSel schreef:zoals je kan lezen ging het vandaag erg goed
Sorrie die indruk gaf je niet bepaald door de sluis die jullie gaan maken om krampactig te voorkomen dat hij hem peert, had het indrukwekkender gevonden als je dit op een andere manier had aangepakt, nu passen jullie je aan aan het gebrek van een onopgevoede hond.
Ik mag hopen dat dit de eerste en de laatste aanpassing is omdat jullie niet de kennis in huis hebben om het op de juiste manier te doen.
Klinkt mss bot, is mss ook wel zo bedoeld, maar de asielen zitten vol met honden die geen opvoeding kennen
en daar afgedankt worden omdat ze een probleem hebben ontwikkeld.
Kan jou het niet kwalijk nemen hoor, maar wel je ouders. Ik zie ook wel dat je aan alle kanten je best doet en dr ook voor wilt gaan.
Maar dit hadden jou ouders ook eerder kunnen gaan bedenken, je neemt toch niet zomaar een jonge hond zonder opvoeding in huis die mídden in de pubertijd zit zonder dat je weet waar je mee bezig bent?
Ik kan het slecht begrijpen. 4 jaar geleden wilde ik ook een hond. Ben jaren gaan lezen op internet, gaan praten met mensen die er verstand van hadden, en dr toen voor gekozen. Wilde in eerste instantie ook een herplaatser van een jaar, maar wel mét een cursus dr bij. Helaas is het die hond niet geworden maar een pup van 16 weken.
En ben ook tegen dat punt aangelopen, weglopen en puberen. Maar heb het wel overwonnen maar ook niet omdat ik dat alleen aankon, samen met een honden school en een persoon die af en toe bij mij thuiskwam.
Ik hoop dat je realiseert waar je mee bezig bent (Althans je ouders!) en ze heel snel iemand thuis laten komen!
SecretLIN schreef:Waarom neem je zoiets haar ouders kwalijk? slaat eigenlijk nergens op zij hebben een hondje min of meer opgevangen wie weet waar hij via marktplaats anders was geeindigt? misschien ook wel in het asiel of ergens anders.
WinSel schreef:Haha Snowy kan wel racen bij jullie
Maar nee hij gaat niet weg hoor
Zijn jullie ook naar cursus geweest met de honden ?

, Ook is ie niet meer ontsnapt