Majo schreef:Oh, wat ik nou vanochtend weer meemaakte.... Pffff, dit gaat tot het randje hoor!
Begin van de week begon het al dat er een Tarzan op mijn muur zat, 2x zo groot als de beginpost. Ik heb een foto van hem gemaakt (ja, vraag maar niet hoe) maar ik kan hem ff niet plaatsen, computer werkt niet mee, zal het van de week nog eens proberen. Hij was iig net iets kleiner dan mijn hand, had haarpoten en van die scharen voor aan zijn bek. Hij was ZO eng en ZO groot, dat zelfs mijn vriend hem niet durfde te pakken. En hij zat nota bene, jawel, NAAST mijn hoofdeinde van het bed op de muur. Vriend dus de Panorama gepakt en de spin een doodsklap gegeven (met nu dus een dikke vlek op de muur) en spin de wc gegooid.
De dag erna hing er een kleine op de badkamer tegen het plavond. Ok, die vond ik niet eng, mn vriend had geen zin om tegen het plafond te klimmen om hem te pakken, dus we lieten hem zitten. Mijn vriend loopt de trap af en gniffelt nog na: ik zie hem niet meer, dadelijk hangt ie in je nek. Dus ik kijk naar boven, is ie dus ECHT weg! Ik kijk naast me, hangt ie dus letterlijk op ooghoogte naast me, en kijkt me zo aan! Nou, toen begon ik dus ook wel te gillen en heeft mijn vriend hem alsnog aan zijn webje naar de wc gedragen.
En vandaag, oh my god.... ik stond te douchen, zet de douche uit, pak mijn handdoek, wil hem net tegen mijn lijf drukken... zit er een mega pissenbed op! AARRGHH!!! Had mezelf dus bijna met een pissenbed afdroogd
Pffff, leuk hoor, bij het bos wonen.
oh gatver!!!! dat is dus precies de rede waarom ik niet bij of in een bos wil wonen!!!!