Tarzan and Jane!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Toushie

Re: Tarzan and Jane!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:37

die tarzans zijn hier vaak helaas nog groter :')
had het vandeweek bij de paarden nog zo'n joekel.
deed een schuurtje open om weidepaal uit te halen.
je raad het wel , muffig vochtig schuurtje ideale plek voor spinnen :+
ik kijken geen spin pak ene paal hup kwam er 1 tervoorschijn en rennen dat kreng. heb die paal op de grond gemikt en zo snel mogelijk de deur dicht gedaan.
al me kleren afgeklopt en die paal heen en weer gerold door het land. in de hoop geen spin mee aan te treffen :+

Ik vind ze niks maar helaas zijn ze nogal vaak bij ons te vinden hier thuis en redelijk groot. een nest is ook leuk , dat hebben wij een keer gehad nou dan word je niet blij van meer dan 40 van die spinnen in om en rond je huis :') Jaren geleden maar dat vergeet ik nooit meer van die enorme zwarte joekels.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:40

ik heb gelijk overal jeuk , ben er gister ook 2 tegengekomen :S

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:43

Hey maar nog ff: die spin onder die klok, is die echt??

mleppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:53

Lizz schreef:
Ooh leuk een spinnentopic :D minder leuk zijn de spinnen. Altijd als ik aan spinnen denk moet ik aan een aantal foto's denken...
(heb ze al tig keer op bokt gepost, maar ik kan het niet laten om jullie te laten mee genieten) :=

Spiderclock
http://deepsquats.files.wordpress.com/2 ... spider.jpg

en waar er één is...
http://www.breakitdownblog.com/wp-conte ... r-hell.jpg

oh ik word echt gek als ik naar deze foto's kijk!!!
wat GROOT!!!!!!!

en die met dat nest!!!!!!!

ik ga echt verhuizen als ik dat in mijn huis aantref!!!!!

chelss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:42

oooh god, ik heb ook echt zo'n hekel aan die spinnen!
bah die foto's die Lizz plaatste, als die in mijn huis waren
ik zou niet meer naar binnen durven voor alles weg is gadverdamme!
ik opende dit topic eigenlijk ook met het idee oh zouden wel schattige hondjes zijn ofzo hihihi
ik heb ook van die grote meegemaakt toen ik op een paardenkamp in de ardennen was.
het probleem was dat er overal in dat huis spinnen waren en er 3 van de 4 meisjes bang voor spinnen waren die in dat huis zaten. 1 moest dus telkens alle spinnen weghalen, vooral van het toilet! hahaha

*krijgt overal rillingen*

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 14:03

Leuk hoor. :\ Ik had een topic verwacht met twee kittens die in de gordijnen hangen.

Gadverdamme, ik vind dit eng en goor. Die ene hierboven met die klok! }> Ik zou een verhuizing overwegen.

mleppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 15:43

haha dan komt dit wel rauw op je dak vallen!! of niet DEJAVU
vies he!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 15:45

huhm ik vang ze tegenwoordig sinds ik wat vogelspinnen heb vastgehad :P al gil ik nog wel als de spin in het glas zit.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 15:49

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:00

ieh brrr wat vies! ik ben er echt super super bang voor :')
Die onderste van dat formaat ongeveer had ik er ook twee in huis. Het leuke was dat ík ze tegen kwam en niet vriendlief.
Ik was wat aan het lezen, tot het mij verbaasde dat mn kat zo 'braaf' aan het spelen was, met spin dus :wow:
of te wel ik liep zwaar hysterisch door het huis te rennen en schreeuwen.

Vriendlief heeft er eentje toen naar buiten verhuisd (de wat kleinere) de andere die we een aantal weken later tegen kwamen is niet meer
Zelf mn manneke vond m te vies om op te pakken.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:21

Ah lief spinnetje... :)
Hoeveel spinnetjes eet je ook per jaar op? Een flink aantal geloof ik.
Spinnen zijn handig, eten ander ongedierte in huis op.
Mijn katten vinden spinnetjes ook leuk, en lekker geloof ik :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:49

Oh god die met die klok. Ik WIST het, ik had er niet op moeten klikken. De kat is nu nog van streek door de ijselijke gil die ik slaakte _O-

Gelukkig heb ik er thuis weinig last van. Soms een langpootspin, die durf ik nog wel in een glas of bakje te vangen. Bij mijn ouders echter... zitten ook van die enorme monsters. Zit je rustig op de bank tv te kijken, zie je vanuit je ooghoek iets over de muur wandelen.. Je weet dat je niet moet kijken, maar je kijkt en dan loopt er zo'n ENORME achtpoter. Bah bah bah bah bah. Ben met de snelheid van het licht, al brullend, de kamer uitgescheurd. Hysterie is er niets bij :=

Doodmaken vind ik dan wel weer zielig.. :o en gewoon walgelijk. Weet je wat voor vlek zo'n monster achter laat? Nee, ik laat ze gewoon door iemand anders vangen terwijl ik een kilometer verder wacht tot hij verwijderd is. Ze mogen best buiten rondscharrelen, maar niet niet niet NIET in huis.

*heeft nog de koude rillingen*

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:52

_Tara_ schreef:
Leeft dat in Nederland? :oo Omg...

_O-

Ik ben blij dat deze in Nederland leven en niet van die enorme :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:55

elke keer als ik weer jullie verhalen lees lopen de rillingen ove rmijn rug :')

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:24

Oh, wat ik nou vanochtend weer meemaakte.... Pffff, dit gaat tot het randje hoor!

Begin van de week begon het al dat er een Tarzan op mijn muur zat, 2x zo groot als de beginpost. Ik heb een foto van hem gemaakt (ja, vraag maar niet hoe) maar ik kan hem ff niet plaatsen, computer werkt niet mee, zal het van de week nog eens proberen. Hij was iig net iets kleiner dan mijn hand, had haarpoten en van die scharen voor aan zijn bek. Hij was ZO eng en ZO groot, dat zelfs mijn vriend hem niet durfde te pakken. En hij zat nota bene, jawel, NAAST mijn hoofdeinde van het bed op de muur. Vriend dus de Panorama gepakt en de spin een doodsklap gegeven (met nu dus een dikke vlek op de muur) en spin de wc gegooid.
De dag erna hing er een kleine op de badkamer tegen het plavond. Ok, die vond ik niet eng, mn vriend had geen zin om tegen het plafond te klimmen om hem te pakken, dus we lieten hem zitten. Mijn vriend loopt de trap af en gniffelt nog na: ik zie hem niet meer, dadelijk hangt ie in je nek. Dus ik kijk naar boven, is ie dus ECHT weg! Ik kijk naast me, hangt ie dus letterlijk op ooghoogte naast me, en kijkt me zo aan! Nou, toen begon ik dus ook wel te gillen en heeft mijn vriend hem alsnog aan zijn webje naar de wc gedragen.

En vandaag, oh my god.... ik stond te douchen, zet de douche uit, pak mijn handdoek, wil hem net tegen mijn lijf drukken... zit er een mega pissenbed op! AARRGHH!!! Had mezelf dus bijna met een pissenbed afdroogd!

Pffff, leuk hoor, bij het bos wonen.

mleppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 21:38

Majo schreef:
Oh, wat ik nou vanochtend weer meemaakte.... Pffff, dit gaat tot het randje hoor!

Begin van de week begon het al dat er een Tarzan op mijn muur zat, 2x zo groot als de beginpost. Ik heb een foto van hem gemaakt (ja, vraag maar niet hoe) maar ik kan hem ff niet plaatsen, computer werkt niet mee, zal het van de week nog eens proberen. Hij was iig net iets kleiner dan mijn hand, had haarpoten en van die scharen voor aan zijn bek. Hij was ZO eng en ZO groot, dat zelfs mijn vriend hem niet durfde te pakken. En hij zat nota bene, jawel, NAAST mijn hoofdeinde van het bed op de muur. Vriend dus de Panorama gepakt en de spin een doodsklap gegeven (met nu dus een dikke vlek op de muur) en spin de wc gegooid.
De dag erna hing er een kleine op de badkamer tegen het plavond. Ok, die vond ik niet eng, mn vriend had geen zin om tegen het plafond te klimmen om hem te pakken, dus we lieten hem zitten. Mijn vriend loopt de trap af en gniffelt nog na: ik zie hem niet meer, dadelijk hangt ie in je nek. Dus ik kijk naar boven, is ie dus ECHT weg! Ik kijk naast me, hangt ie dus letterlijk op ooghoogte naast me, en kijkt me zo aan! Nou, toen begon ik dus ook wel te gillen en heeft mijn vriend hem alsnog aan zijn webje naar de wc gedragen.

En vandaag, oh my god.... ik stond te douchen, zet de douche uit, pak mijn handdoek, wil hem net tegen mijn lijf drukken... zit er een mega pissenbed op! AARRGHH!!! Had mezelf dus bijna met een pissenbed afdroogd

Pffff, leuk hoor, bij het bos wonen.

oh gatver!!!! dat is dus precies de rede waarom ik niet bij of in een bos wil wonen!!!!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:02

Haha, bij mij liep er vorig jaar in de tuin ook zo'n dikke meneer over mijn pad, ik zag hem vanuit mijn ooghoek oversteken.
Dus ik snel een Ice-Tea glas gepakt en hem gevangen (jaja, dat durf ik voort sinds ik een spinnen-cursus bij het GGZ heb gedaan :D )
Heb natuurlijk toen meteen een foto gemaakt.

Afbeelding

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:34

Gatsamme, moet dat nou? Ik open de pagina en WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:39

Nou, ik heb er ook weer 1 gevonden van de week hoor. Mijn vriend durfde hem niet te pakken, dus helaas is ie platgeslagen met een krant. Voordat dat gebeurde, heb ik nog een foto van hem durven maken.

Tjek wat er op mijn muur zat:

Afbeelding

Afbeelding

AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHH!!!