Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Tara_ schreef:@ Floorsil: Heb je nou de loodjes nog om de plantjes zitten? Die moet je er echt afhalen en de plantjes stengeltje voor stengeltje planten. Niet zo als een hele bos, dan gaan de stengeltjes rotten.
@ Monica: Zo'n apart bakje levert vaak een hoop stress op voor de moeder en jij zit nu weer met extra guppen die je misschien niet kwijt komt. Ik ben daar nooit zo voor... Ieder z'n eigen ding natuurlijk.
. Vjestagirl schreef:Monica, hoeveel en welke soort heb je erin zitten? Echt richtlijnen in de zin van 'je mag 5 vissen in zoveel liter' bestaan niet, omdat iedere vis anders is en anders belast, maar er is wel zoiets als teveel.
Vjestagirl schreef:Ik denk dat je bak sowieso te klein is voor je bodemkruiper (als ik het hoor denk ik dat het een L-nummer is). Die worden nog veel groter, en horen dus ook in groooote aquaria. Van de guppen heb ik geen verstand, maar dat kan iemand anders je vast vertellen.
.

, heb nu ook maar even op L nummers lijst gegoogled om te zien welke L nummers er allemaal zijn.