Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Quebelle schreef:TS,mijn konijn heeft dit een paar maanden geleden gehad!
Bleek dat hij een beroerte/hersenbloeding heeft gekregen..
hij had dezelfde symptomen als jullie konijn.
Mijn konijn leeft nog altijd,eet en drinkt zelfstandig en z'n hoofd staat bijna weer recht!
We zijn ermee naar de DA gegaan en die heeft hem pijnstillers en iets tegen de shock gekregen enzo..
we hebben hem een paar weken in de keuken laten rondlopen zodat hij kon wennen.
sterkte.

myssy_88 schreef:ts bij deze bied ik aan het konijn op te halen en hem of zorg te laten krijgen of anders in te laten slapen.
Pb me anders maar.....

. xNursiex schreef:Een maand ... ik weet dat het al vaak gezegd is, dus je zult de boodschap wel begrijpen.
Verder kan het hoofd scheef houden duiden op een midden oor ontsteking. Dit is te genezen bij een konijn
Mits je er optijd bij bent.
Door een oorontsteking verliest het beestje zijn evenwichtsgevoel, waardoor hij dus omvalt. Ook houd hij zijn kop scheef
terwijl hij het idee heeft prima rechtop te lopen.
Lien2 schreef:Ik kan mij hier ook erg over opwinden. Het konijn is duidelijk ziek en dient medische hulp te krijgen. Wij kunnen via de PC niet inschatten of er nog mogelijkheden zijn met medicijnen of dat inslapen de enige eerlijke beslissing is. En ja, dieren kosten geld. Dat je er voor kiest om niet naar een DA te gaan omdat je geen vervoer en geen geld hebt vind ik geen excuus om een dier te laten lijden. Zeker als ik je in een ander topic voorbij zie komen met een bieding... Er wordt hier hulp aangeboden, maar daar ga je niet op in. Blijkbaar kijk je liever toe hoe je dier wegkwijnt. Als je echt van dieren houdt onderneem je actie!!
. Wilawander schreef:xNursiex schreef:Een maand ... ik weet dat het al vaak gezegd is, dus je zult de boodschap wel begrijpen.
Verder kan het hoofd scheef houden duiden op een midden oor ontsteking. Dit is te genezen bij een konijn
Mits je er optijd bij bent.
Door een oorontsteking verliest het beestje zijn evenwichtsgevoel, waardoor hij dus omvalt. Ook houd hij zijn kop scheef
terwijl hij het idee heeft prima rechtop te lopen.
Dat betwijfel ik.................