Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bespreek de overlast en bezorgheid over je kippen uit en bedenk samen een oplossing bijv. maatregelen die je bij je kippenhok treft waarvan de kosten betaald worden door de buren, lijkt me een reeel voorstel.
en worden er van de buren met betrekking tot hun katten geen onoplosbare maatregelen gevraagd. funnyhorses schreef:ik heb zelf ook 3 katten én kippen!!!
De katten zitten in het kippenhok,samen met de kippen,idd voor de muisjes te vangen maar geen een kat jaagt me de kippen op!
Het is dus een stoute onopgevoede kat waar ts last van heeft
funnyhorses schreef:je kunt een fijn stroomdraadje bovenop de omheining spannen!
Zo'n rood draad,gebruiken ze ook voor koeien.
Kat zal dan op de omheining springen en zich te pleuris schrikken van de stroomstoot.Klinkt kruu ik weet het maar sommige katten kunnen zo hardleers zijn.
Of misschien kan hij zijn jachthond er eens op af sturen.
. Ben bang dat we groffer geschut in zullen moeten zetten.Delphi schreef:funnyhorses schreef:neem dan een hond!
We willen graag een hond, maar hier wil ik ook de tijd voor hebben. Daarnaast vind ik mijn dochter nog iets te jong om nu een hond te nemen.
funnyhorses schreef:We willen graag een hond, maar hier wil ik ook de tijd voor hebben. Daarnaast vind ik mijn dochter nog iets te jong om nu een hond te nemen.
Heb mijn handen vol en ben zwanger van de tweede. Maar ik denk wel dat mijn dochter nu op een leeftijd komt dat ze kan leren met een hond om te gaan. En alleen laten ... nee zou ik idd nooit doen. funnyhorses schreef:ohh Delphi proficiat met je komende babytje!!!
Dat je dan even geen zin hebt om ook nog es een hondje erbij op te voeden kan ik helemaal inkomen!
Hoe lang moet je nog?
. Ben 8,5 week dus heb nog even te gaan. Mijn dochter is met 32 weken geboren, dus hoop het nu wel uit te dragen.
. En dan wil ik uiteindelijk ook nog een hond. Maar ik wil er gewoon echt de tijd voor hebben anders is het ook niet eerlijk tegenover het beestje. funnyhorses schreef:Lia_ schreef:Probaat middel tegen katten: brede gladde buis goed schuin ingraven, water in laten lopen en er dan wat vlees/vis ingooien...werkt super
HUH?leg es uit?
Krissie0 schreef:Mijn west highland white terrier die heeft aan alle katten een schurft hekel en als die ze te pakken zou krijgen dan zul je de katten niet snel meer in de tuin hebben.
Kan haar wel eens langs brengen als we bij mijn oma zijn in Roden

J01andA schreef:Ik zit met enige verbazing de reactie's van al deze "dierenliefhebbers" te lezen en sommige "oplossingen" zijn op het absurde af.

)
Lia_ schreef:Probaat middel tegen katten: brede gladde buis goed schuin ingraven, water in laten lopen en er dan wat vlees/vis ingooien...werkt super