Pup in de nacht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bolerotjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:53

Barbara88 schreef:
Met de pup gaat het prima, ligt hier lekker naast me op de bank te pitten. Zoals ik al eerder schreef gaan we er 's nachts meestal twee keer uit. Ze zit gewoon in de bench naast ons bed, en die ga ik binnenkort een beetje verder weg zetten.
OVerdag gaat het wel goed. Ga nu elke 2,5 uur met haar uit, en tot nog toe gaat het goed. Volgende week ga ik om de drie uur proberen.

Geef je groot gelijk, gewoon rustig opbouwen. jullie komen er echt wel en het maakt niet uit op wat voorn manier.

lucky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:04

hoi

ik heb een beneden wonig met een tuintje.
sinds half december heb ik een jack russel pup van af de eerste nacht heeft ze in de bench in de woonkamer geslapen. bijna nooit gepiept ik had er een grote knuffel een doekje met nestgeur er bij.
als ze s'nachts piepte deed ik haar de tuin in, ze moets dan nodig. dit heeft nog geen week geduurt toen sliep ze de hele nacht door.
nu slaap ze in een mandje een geef bijna een keer per nacht aan dat ze nodig moet, dan laat ik haar even in de tuin.
in de bench kwam ze niet meer maar ze slaap zo graag in de mandje dat ik het wel ervoor heb.
en hoop dat ze binnenkort ook de hele nacht op kan houden.
voor de zekerheid de bench nog maar even laten staan. over dag zit ze er al lang niet meer in.
blijf ik langer dan 2 a 3 uur weg zet ik de achterdeur op een kier dit gaat super

groetjes cynthia

Barbara88

Re: Pup in de nacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 10:31

Nou onze JR heeft nu in de woonkamer geslapen. We hadden de bench eerst in de gang gezet met de deur op een kier. Dat ging best goed. Dus de volgende nacht toch maar meteen in de woonkamer gezet. Ik heb haar geen één keer gehoord. Ben er wel even uit gegaan toen ik wakker werd om haar te laten plassen. Maar het ging dus super!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 10:47

Super hoor!

Hollando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 10:55

wij hebben onze pup de eerste nacht ook in de banch naast het bed gedaan..
steeds een stukje verder weg.
nu is hij helemaal aan het ding gewent, dus hij gaat er alleen in als wij weggaan en hij niet meekan (meestal nemen we hem wel mee)
Nu slaapt hij 's nacht op zijn kussen naast het bed, gaat prima.

Onze sem heeft overigens nooit gepiept 's nachts

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 13:56

Ja zij gaat er ook alleen in als ik weg moet zonder hond. Maar ze gaat er overdag ook uit zich zelf in liggen als ze even wil slapen.

Nifinao

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 14:35

Hoi TS, ik ben een weekje weggeweest (werk) maar wat leuk om te lezen dat jullie pup nu lekker rustig in de bench en in de woonkamer slaapt 's nachts. En dat ze er overdag ingaat is prima, een teken dat ze de bench ziet als een veilige plek. Goed gedaan +:)+

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 14:46

Ja tot nog toe gaat het goed. De eerste paar nachten was ze nog wat onrustig, maar het gaat nu echt goed!