Hamster vind ik ook leuk, maar die moet je wel een beetje 'opvoeden' in het begin, heeeel vaak in je handen houden.
Nadeel van hamsters is dat ze maar 2.5 jaar meegaan, en mijn konijn alweer 6 is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DarkShines schreef:Heb ik ook gedaan hoor, kijken of je een klik hebt met een beestje. Ik heb echt lang in de opvang gezeten om ze te observeren. Door gewoon te kijken wat een caaf doet kan je een beetje het karakter inschatten. Heb ook heel lang met de eigenaresse van de opvang staan praten en als ik met een "probleempje" zit kan ik haar zo mailen of bellen. Toch fijn om die back-up te hebben als je ergens over twijfeld.
Nog èèn dingetje. Ik heb er op gelet of mijn caafs ongeveer even oud zijn zodat ze zo goed als hun hele leven samen kunnen blijven. Maargoed dat moet je zelf even beslissen of je dat belangrijk vindt.
Edit: ik klets wel voor over m'n caafs heben dan ook zeer verliefd op m'n twee langharige huisgenotes.

Als je wil, wil ik wel even voor je mee zoeken? Moet je alleen even de postcode geven van waar je woont en binnen hoeveel km.
Ik ga dr zo snel mogelijk ophalen in enschede
K ben echt zo benieuwd ^^