god wat word hier overdreven
First: Ts, trek je niet zo aan wat hier over je word gezegd, en ga al helemaal niet naar een therapeut omdat je smetvrees hebt voor je hond. wat een achterlijke opmerkingen.
Ik heb in het zelfde schuitje gezeten, mijn (ex)vriend moest en zou een pitbull of stafford. En dan lees moest en zou. Nou ben ik niet vies van honden dacht ik, en als mijn vriend blij is dan ben ik blij. Onvoorwaardelijke liefde noem je dat denk ik. Nou lang praten erover, zei ik ok, MAAR ik wil het best niet de hele dag binnen, als ie binnen komt moet ie schoon zijn. En zeker niet als we eten binnen aan het kwijlen zijn.
Nou meneer naar het asiel, want zo was ie dan weer wel. Had op asiels.com al zitten zoeken naar verschillende blijkbaar. 3 dagen laten heeft meneer een stafford gekocht. Hardstikke lief, alleen blijkbaar lichtelijk ongemanierd. 4 jaar oud, snuift en likt iedereen heerlijk in het kruist, plast wanneer die moet, poepen kan ie dan wel buiten. tafelpoten zijn heerlijk op om te kauwen. En je vriendin hangt in met de handen in het haar naar de hond te kijken met indd een minder vriendelijk gezicht.
Vriendinlief houd van vriendmans en neemt de hond op cursus waar de hond 'spelen' met anderen honden een beetje te serieus neemt. Van het een komt het ander, de hond kan inmiddels al zitten door mij. Maar ik vind de hond nog steeds vies, en de vriend heeft niks in de gaten ondanks mijn dagen en nachten lange gezeur..
Einde van het verhaal: hond eruit of ik eruit. Hond had geen respect voor mij ondanks 4 maanden cursus. Ik heb zelf ook nog een (erg) druk leven, vriendlief wilde niet naar de cursus was niet nodig vond ie.
Iedereen goh meid, je bent wel erg onvriendelijk zo, je vriend is zo gek met dat beest
wie zorgt er appelflap de hele dag voor dat beest ik! En ik doe mn best maar nog steeds boos aangekeken. Dus ik heb tegen mijn vriend gezegd of, je neemt de hond de hele dag mee op sleeptouw en traint hem, of ik pak mn spullen en ga weg, als ik over zoiets niet serieus genomen word dan over wat dan wel. het hele huis na de filistijnen, mijn vrije tijd weg, en maar poetsen.
Einde: ik ben weggegaan. Hond was blijkbaar toch belangrijker....
(btw ik zie trouwens nergens in het verhaal een mishandelde of zielige hond, de vriend doet er toch gewoon van alles mee, ik zie het probleem niet.
Ts, gewoon doen wat jij het beste vind, er is niks ranzigers dan mensen die honden in huis hebben en die geen smetvrees hebben.( en dus maar half schoonmaken) Vind het gewoon vies grote honden binnen. Met kleintjes heb ik niet zoveel problemen.