zonde, het leek me net wat. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonde, het leek me net wat. 
hyawatta schreef:Hoekprofielen kun je volgens mioj gewoon in verschilende maten krijgen.
Toen ik ze heb gekocht lagen er meerdere maten bij de bouw markt.
Er kunnen wel een hoop sites worden aan gegeven maar diezelfde producten of een soort gelijk iets kun je meestal ook wel in de dierenwinkel zelf kopen
Scheelt dan alweer voor jou.
Gaat verder wel goed met Bunny? haha

chocobroodje schreef:Op bunny bunch wordt ie wel aangeraden, alleen vinden de meeste nijntjes de trapje eng in het begin. Maar dat kun je weer oplossen door iets onder het trapje te leggen waardoor die minder steil wordt.

anais96 schreef:Eigenlijk heb ik nu genoeg antwoord gekregen op mijn vraag over het hok enzo. Ik zou nog wel heel graag van wat bokkers antwoord en tips willen hebben op de vraag:
Hoe kan ik zorgen dat mijn konijn zich minder eenzaam( nouja, dat is altijd als ie alleen is) voelt en hoe kan ik goed zorgen dat hij heel de tijd wat te doen heeft en bezig is?
Dit is alleen beetje moeilijk omdat als er nog een paar bokkers alleen het eerste bericht lezen en niet dit, dan krijg ik hier geen antwoord op, dus moet ik nieuw topic doen ofzo??

chocobroodje schreef:Wat je iig kunt doen is zijn brokjes in zo'n voerbal doen. Dan moet ie werken voor zijn eten en is weer langer bezig. Of het verstoppen door zijn hooi heen. Veel knuffelen en met hem bezig zijn. Veel van die kattenballetjes vinden ze vaak leuk. De wilgentakken zijn al genoemd.

nikkilove schreef:heb je niet zo'n knaag steen in het hok??
of een stene voerbakje? dat wil ook al wel helpen
Manou schreef:nikkilove schreef:heb je niet zo'n knaag steen in het hok??
of een stene voerbakje? dat wil ook al wel helpen
Een knaagsteen moet je absoluut niet geven, die hebben namelijk alleen maar negatieve effecten voor je konijn. Van het vele calcium dat er in zit kunnen ze blaasgruis krijgen. Het is echt een schadelijke en nutteloos ding dat beter meteen de prullenbak in kan. (Likstenen/mineralenblokken zijn precies hetzelfde, ook meteen weg.)