Hij denkt gewoon: als ik niet eet, wordt het er wel ingestopt. Lekker, eten op bed! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij denkt gewoon: als ik niet eet, wordt het er wel ingestopt. Lekker, eten op bed!

). Toen ik uit bad kwam begon ie als een gek te spinnen, dat was lang geleden dat ik hem zo gehoord had.
'
Dat merk je aan kleine dingetjes die medisch gezien misschien niet zo interessant zijn, maar ik vind het wel een heel goed teken dat hij zo zichzelf aan het worden is.
Hij is dus lekker actief.
Dat werkt bij mensen zo, en bij paarden en honden, en bij katten kennelijk ook 
, maar het is goed te lezen dat die rooie duvel weer streken begint te krijgen! Komt vast niet helemaal alleen van de prednison. Als het gepiep en gekraak nu ook met de dag verder afneemt!
Even flink gek doen, en daarna als een echte theemuts in slaap vallen 
.
) hangen 

Het hoesten en proesten is ook weg en de koorts is ook nog steeds weggebleven. Een paar keer per dag heeft hij nog een ienieminie proestje, maar als je niet zou weten dat ie iets gemankeerd had dan zou het niet eens opvallen. 't Is dat we weten wat er aan de hand is/was, anders zouden we het niet eens opmerken.

Met het afbouwen van de prednison is het niet zo goed gelukt, op een gegeven moment kreeg ik die pilletjes er echt niet meer in, dus uit noodzaak zijn we maar gestopt. Het wilde echt niet meer en ik zat constant met een kat te kijken die compleet over de zeik was, en vervolgens nog geen pilletje binnen had. Gelukkig doet ze het goed, ze is eigenlijk weer als vanouds