Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saroanda schreef:Een bordercollie van 10 weken??!!! Da's veel te vroeg joh om die al zo extreem te trainen. Bij die van ons heeft het bijna 4 maanden geduurd voordat ze uberhaupt zindelijk was. En zitten, liggen etc... ben ik daarna spelenderwijs mee begonnen.
Evelijn schreef:yeye, volgens mij zit jij gewoon in een lastige situatie. Iedereen (moeder en vriend) gebruiken jou om hun honden op te voeden. Je vriend kan lekker klungelen en als het mis gaat ben jij er om de rotzooi op te ruimen.
Zoals kohtje al aangeeft die vriend van jou verander je niet. Hij ziet zelf het probleem niet... en dat is er ook niet echt want jij zorgt wel dat het niet uit de hand loopt. Omdat jij ziet dat anders de pup weleens de dupe zou zijn.
Het probleem ligt niet bij de honden maar in jullie relatie.
Chiqa schreef:saroanda schreef:Een bordercollie van 10 weken??!!! Da's veel te vroeg joh om die al zo extreem te trainen. Bij die van ons heeft het bijna 4 maanden geduurd voordat ze uberhaupt zindelijk was. En zitten, liggen etc... ben ik daarna spelenderwijs mee begonnen.
Sorrie ben het met jou eens, dit is nog een baby en dan al zo streng naast je moeten lopen en aan de voet?
Als ik jullie was zou ik snel naar een goeie hondenschool gaan want zo te lezen heb TS en haar vriend ook nog erg veel te leren!
Loiz schreef:saroanda schreef:Een bordercollie van 10 weken??!!! Da's veel te vroeg joh om die al zo extreem te trainen. Bij die van ons heeft het bijna 4 maanden geduurd voordat ze uberhaupt zindelijk was. En zitten, liggen etc... ben ik daarna spelenderwijs mee begonnen.
Sorrie ben het met jou eens, dit is nog een baby en dan al zo streng naast je moeten lopen en aan de voet?
Als ik jullie was zou ik snel naar een goeie hondenschool gaan want zo te lezen heb TS en haar vriend ook nog erg veel te leren!
[/quote]
onze pup is uit haar eigen zindelijk. Ze gaat aan de deur wachten om naar buiten te mogen. af en toe een ongelukje in huis maar dat is normaal he
. Evelijn schreef:yeye, volgens mij zit jij gewoon in een lastige situatie. Iedereen (moeder en vriend) gebruiken jou om hun honden op te voeden. Je vriend kan lekker klungelen en als het mis gaat ben jij er om de rotzooi op te ruimen.
Zoals kohtje al aangeeft die vriend van jou verander je niet. Hij ziet zelf het probleem niet... en dat is er ook niet echt want jij zorgt wel dat het niet uit de hand loopt. Omdat jij ziet dat anders de pup weleens de dupe zou zijn.
Het probleem ligt niet bij de honden maar in jullie relatie.

yeye schreef:Ik ga mij verder niet mee moeien met zijn hond.
Loiz schreef:Ben wel benieuwd hoe het nu gaat?
mijn vriend begint eindelijk haar op zijn tanden te krijgen.