Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) stef schreef:Toby: ff nieuwschierig, want ik kijk de serie heel vaak: Wie is je vriendin?
rockwitch schreef:Jaaa, dat had ik dus ook!! Die krokodil werd ook gewoon achter in een pickup gegooid en later afgemaakt. Dacht al dat het aan mij lag...Miami heb ik toen ook niet meer gekeken, irriteer me ook de pest aan die flapdrol die de krokodillen vangt..
rockwitch schreef:Klopt, zij is erg leuk, zéker ook "in het echt"!Tami zie ik idd ook wel regelmatig langskomen, lijkt me een ontzettend leuk mens.
Toby schreef:rockwitch schreef:Jaaa, dat had ik dus ook!! Die krokodil werd ook gewoon achter in een pickup gegooid en later afgemaakt. Dacht al dat het aan mij lag...Miami heb ik toen ook niet meer gekeken, irriteer me ook de pest aan die flapdrol die de krokodillen vangt..![]()
). Maar ik snap wel dat als de wet voorschrijft dat krokodillen van een bepaalde lengte niet meer mogen worden uitgezet wegens gevaar voor omwonenden, dat hij dat ook moet doen. (heeft het er ergens ook niet mee te maken dat je met die grote koks een grotere kans hebt dat ze weer terug komen van waar je ze hebt gevangen?) Hij doet er alleen zo nonchelant over.rockwitch schreef:Oh nee het is niet het afmaken waar ik me kwaad om maak, maar gewoon de manier waarop hij ze vangt en ermee omgaat.
Maar ja ik was dan ook trouwe Steve Irwin fan.
bello2005 schreef:deze honden worden als vals gezien.. maar vind dit echt bullshit..
met een goede opvoeding kan die net zo braaf zijn als een 'normale' hond

Loiz schreef:bello2005 schreef:deze honden worden als vals gezien.. maar vind dit echt bullshit..
met een goede opvoeding kan die net zo braaf zijn als een 'normale' hond
En daar zeg je 't dus zelf, met een goede opvoeding, en die hebben de bullterriërs die binnenkomen gewoon niet, en dat krijg je
er niet of nauwelijks uit, in ieder geval niet in korte tijd, en het asiel zit zonder die honden al vol genoeg en er zijn gewoon niet genoeg mensen voor om ze te heropvoeden, met het risico dat het gewoon niet lukt.
Ook in Nederland werden tot voorkort bullterriërs ingeslapen he