Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse86 schreef:ilse86 schreef:Ik heb vandaag Renske voer voor Rocco gehaald. Dat voer ik m dan 's avonds vanaf nu. Voer 's ochtends Denkadog brok. De vrouw bij Pet's Place raadde me af over te stappen op een brok met veel vlees (pro plan) omdat ie nu al gewend is aan de Denkadog. Kan ellende met zich meebrengen om over te stappen zegt ze.
Hoe denken jullie over de mening van de pet's place-mevrouw?
ilse86 schreef:heb net ergens gevonden dat er tussen de 30 en 40% vlees in zit. afhankelijk van de soort.
kimmie261 schreef:ilse86 schreef:heb net ergens gevonden dat er tussen de 30 en 40% vlees in zit. afhankelijk van de soort.
als dat zo zou zijn zit in denkadog dus meer vlees als in proplan...maw,denkadog een betere brok,en zeker niet minder vlees als proplan.
dus de vraag is dan,waarom wil je overstappen naar proplan?
Thorn2006 schreef:Cavom en diepvries vlees van Prins!!
Doen mijn twee het erg goed op!!!
Verder leuk om dit te lezen om dat ik ook z'n Pets Place mevrouwtje ben
cmatthijssen schreef:@ thorn2006: klopt rodi is (voorlopig) niet te krijgen in de supermarkt, rodi is zoals je mss wel weet failliet gegaan en is nu overgenomen door een andere fabrikant. hierdoor komt de productie van smolke en rodi weer op gang maar supermarkten kunnen het nog niet bestellen. goed voor ons dus als dierenspeciaalzaak
kimmie261 schreef:thorn2006 ,nu wil ik niet de l*lligste zijn hoor....
maar ingredienten fokker:
Ingrediënten
Gevogeltemeel (min. 14 % kip), maismeel, rijst, gevogeltevet, plantaardige bijproducten, bietenpulp, eipoeder, gist, vitaminen, mineralen, lecithine.
maar 14% vlees (gevogeltemeel).... en de rest..maismeel en bietenpulp??wat moet een hond daar toch mee???is puur opvulling toch? en vol gevoel geven bij een hond,voor de rest betaal je gewoon de hoofprijs voor veredelde bietenpulp...![]()
denk dat iedereen raar zou opkijken als ik zou zeggen dat mijn honden geweekte bietenpulpbrokjes krijgen ,met maismeel en wat vitaminedruppels en een plakje ham erdoorheen,maar als het in een brok geperst zit neemt iedereen het maar voor lief...
ilse86 schreef:Rodi.. Zijn dat gewoon die rode of goudkleurige rollen? Die heb ik gebruikt op de guppycursus. Deed ie een moord voor.
Kun je m wel 's ochtends op brok en 's avonds op vlees zetten? Dan zit er 8 uur tussen. Dat zou niet slecht zijn, volgens de pet's place mevrouw