Equidea schreef:Mijn hond weegt nog geen 2 kilo, maar daar gaat het niet om of wel?
Je verkijkt je op die kosten, maar als je dat niet wilt geloven dan is dat verder niet mijn zorg? Ik ga er ook niet over door hameren hoor. Je vraag iets en je krijgt van meerderen uitlopende antwoorden. Verder bestaat er ook niet zo iets als alleen maar positief commentaar, bovendien verrijk je je inzicht daar verder ook niet mee.
Maak er gewoon het beste van, en overschat jezelf niet zo.
Ik verkijk me niet op de kosten
Heb nu zelf 7 hamsters. Maak elke week het slaaphuisje,zandbakje en eventueel het plashoekje schoon. Het zand zeef ik en vul het eventueel aan. En 1 x in de 3 maand haal ik het hele bodembedekking uit en doe er nieuwe in. En met 1 zak russelbedding vul ik alle kooien. Dus ben 1 x in de 3 maand 4 euro kwijt aan dat. Daarbij doe ik met voer ook relatief lang. Die voer die ik nu heb doe ik zo´n anderhalfmaand mee en ben dan 6 euro kwijt. Wil binnenkort ook sowieso kijken in de groothandel (me moeder heef een pas van kvk en staat ingeschreven bij een groothandel voor dieren) als ze daar grotere zakken voer hebben. En de da is ook niet duur
Bij mij is de standaart regel: is hamster jonger als 1 jaar dan probeer ik er alles aan te doen. Maar is de hamster ouder dan 1 jaar en de kosten worden waarscheinlijk erg hoog. Dan kijk ik per dag als het diertje nog een leefwaardig leven heeft en anders spuit erin. En onze da is erg goedkoop en zeer goed. En heeft verstand van knaagdieren.