MaaikeMo schreef:En wat dacht je van zon giga harde toeter...
Pff hoe noem je dat ding nou, zit op een flesje,
Als ie binnen gaat is een flinke toeter geven, zal die vast van schrikken
Gastoeter/stadiontoeter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pruttel schreef:HannahFrouk schreef:Ja, misschien is het een goed idee om haar TELKENS te bellen als de kat binnen is en vragen of ze hem wil komen ophalen (zeg bijvoorbeeld " hij wil niet meer naar buiten, en ik durf hem niet te pakken, dus kan er ook niets aan doen"). Zo heeft ze er tenminste zelf ook last van als haar kat weer eens bij iemand binnenloopt.
Als ze hem niet wil ophalen , kun je altijd lief aanbieden dat jij hem dan zelf wel even naar het asiel brengt.
Misschien wordt ze het na een tijdje wel zo zat dat ze hem dan toch maar laat helpen, of hem binnenhoudt.
In elk geval weet je dan zeker dat ZIJ er ook last van heefT!
Vind dit ook wel een hele mooie!
Dat JIJ last van HAAR kat hebt, is blijkbaar heel normaal.
Ben benieuwd wat haar reactie is als ZIJ iedere keer haar kat bij JOU mag komen ophalen...
Heel veel succes!
Enne, anders moet je even een 'cursusje' volgen met de hond...

Chiqa schreef:djuno schreef:@Chiqa...wil jij even GOED teruglezen??? Dank u!
Ja heb ik gedaan en kom nergens jou toevoeging tegen, maar goed ik begrijp dat het een lolletje is,
alleen erg onduidelijk.
"

Liezel1 schreef:Buiten het feit dat het gewoon vervelend is, vind ik het ook gevaarlijk. Die kat sproeit tegen de box van de kleintjes!!! Wat voor ziektes heeft die kat? Is het beest geënt?

tot op heden weet ik nog steeds niet door wie, maar ze kon een week heel slecht lopen en nog als ze moe is zakt ze half door dr achterpootje 
Nakisha schreef:Praat me niet van andermans katten... Wij hebben hetzelfde probleem, met meerdere katers uit één huishouden.
Ik ga binnenkort ook maar eens babbelen met die mensen, want het word echt verschrikkelijk, het huis stinkt ernaar hoe vaak je ook dweilt... Bah. Maar het laatste gesprek met hen was bepaald schrikken, want ze stikken ook elke keer in de kittens; ze weigeren gewoon hun dieren te laten castreren...
) ??
) rockwitch schreef:Ik vind het wel een beetje sneu dat die kat nou de schuld krijgt, terwijl hij echt niet bewust denkt van goh laat ik eens de buurvrouw pesten en de boel onderzeiken.
De echte boosdoener hier is het baasje, die moet aangepakt worden. En dan kan je wel die kat onder stroom zetten, maar dat vind ik echt best wel gemeen.