Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(eerlijk, ik was eenzamer dan Ice
) Overigens sliep ik toen eigenlijk in de zetel, en daar mogen alle 3 de honden in, dus maakte niet echt veel uit.. Toen ik daarna bij m'n vriend bleef slapen, was dat natuurlijk wel een bed.. Ice was het ondertussen al zo gewoon dattie bij mij mocht slapen, dat hij natuurlijk 's nachts begon te janken, maar hij was gelukkig ook tevreden met het voeteinde van het bed. Een week of 2 later was de grond ook goed genoeg 
kimmie261 schreef:je reu loopt los zeg je?
en als je nu eens een gewoon mandje bij hem zet,zodat ze losloopt maar in een mandje kan gaan slapen als ze dat wil?
mijn ervaring is dat ze blijven mekkeren omdat ze uit die bench willen,en als ze snachts zindelijk is,en rustig is door de reu,zou ik het eens proberen om haar een mandje te geven en te kijken hoe ze daarop reageerd.
dus bench even weg,best kans dat het een hondje is,die rustig is als ze zelf haar gangetje kan gaan en zelf haar plekje kan zoeken...

en wellicht ten overvloede, ze slaapt al weken probleemloos in een dichte bench zonder dat ze mij of andere hond ziet. Ik zie het nu gewoon als aanstelleritus, alleen omdat de bench nu beneden staat. 
Buitenzorg schreef:@meggiemeg, zou ook nog kunnen zijn idd. Dan doe ik er geen goed aan als ik die bench vanavond weer verplaats... Kan ik t beter nog een paar nachten aankijken...
Moeilijk geval die pup
Misschien zet ik m er wel achter ofzo.... Of ik ga gewoon de keuken verbouwen...

Kon mijn kont niet meer keren in mn keukentje met 2 benches achter elkaar!
) maar Ko wordt groter dan die ouwe... Zal ik toch de benches moeten wisselen, althams Ko in die grote en die ouwe in de kleinere (daar ligt ze btw ook ruim in!)