als je begrijpt wat ik bedoel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
linda_arnold schreef:Ik denk niet dat hij 'opzettelijk' staat te plassen

liedje89 schreef:Misschien zou het dan praktischer zijn om eens heel milieu bewust te worden en de verwarming 's nachts uit te draaien. Word met dit weer echt wel koud binnen als je dat doet hoor. (Dat is misschien wel wat lastiger opstaan omdat bed zo lekker warm is
)
.

Urko schreef:Het is overigs DUITSTE dog, omdat dit land het ras goed heeft laten keuren bij de FCI , maar voor oorsprong komt dit ras uit denemarken... helaas waren de duitsers sneller dan de denen, en is het dus DUITSE dog

1Boefje schreef:Ja kleedje van het nest gaven wij altijd mee aan alle nieuwe eigenaars van de pups. Dan nog, de ene hond is de andere niet. Is ook moeilijk zo helemaal alleen zijn! Wij gingen na 2 weken ook gewoon weer werken, tja, daar zat ze dan 3 hele werkdagen alleen in de week.
Trouwens, ik ga in de sneeuwbui ff een balletje gooien.........!
Loiz schreef:ikdoemaarwat schreef:het is een D dog
of dat nou duits of deens is....komt wat iedereen dan als plaatje in het hoofd krijgt hetzelfde over
Deens is een foute benaming, maargoed.
Wie is de fokker eigenlijk? En een dog in een flat? Weet je dat een dog zéér gevoelig is voor HD en ED (ivm trappen)...

Zou je het kunnen vragen?Loiz schreef:Sorry, maar tips krijg je heus wel, teminste, ik heb er zeker wel een aantal gegeven, maar allemaal werden ze afgewimpeld![]()
Fokker is hier niet belangrijk bij, maar ben gewoon geintresseert aangezien ik een Duitse Dog pup heb en het mischien uit hetzelfde nest komt en ik graag contact zou willen met de andere eigenaren van de pups van het nestZou je het kunnen vragen?

Die van ons word 150x90 (verwend hondje, de halve kamer is bezet
) 
ikdoemaarwat schreef:Nakisha schreef:Je zou de pup naar beneden kunnen verplaatsen, maar ik betwijfel of dat het probleem oplost. Waarschijnlijk is het een situatie waarin vrouwtje verschijnt, pup weet dat hij zo eruit mag, en spontaan een deemoedsplasje doet.
alles is gelijkvloers.......................

Citaat:zodra de pup in de smiezen krijgt dat baas uit bed komt en zich snel gaat aankleden (lees, niet douchen maar alleen snel broek trui en schoenen aan) dan pist hij snel in de bench
Citaat:linda_arnold schreef:
Ik denk niet dat hij 'opzettelijk' staat te plassen
mensen..lezen aub
er wordt ook nergens gezegd dat het dier het opzettelijk doet, of dat er haast is of...of...
linda_arnold schreef:Citaat:zodra de pup in de smiezen krijgt dat baas uit bed komt en zich snel gaat aankleden (lees, niet douchen maar alleen snel broek trui en schoenen aan) dan pist hij snel in de benchCitaat:linda_arnold schreef:
Ik denk niet dat hij 'opzettelijk' staat te plassen
mensen..lezen aub
er wordt ook nergens gezegd dat het dier het opzettelijk doet, of dat er haast is of...of...
Op bovenstaande, overigens jou eigen woorden, postte ik mijn reactie. Niet omdat ik niet kan lezen.![]()
Fijn dat het goed gaat nu.