Had jij trouwens de verzendkosten nog teruggestort, kon het een tijdje terug even zo vlug niet terugvinden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

De laatste week in ons huis heb ik onze reismandjes neergezet met lekkere dekentjes erin met druppels catnip erin. Een groot succes bij 1 van mijn rooie ventjes, die ging zelfs slapen in 1 van de mandjes die gaf echt het goede voorbeeld. Yazou (de wilde poes) is er voor zover ik heb gezien 2 keer in gesprongen en weer uit..
..
en op weg naar nieuwe huis.
.
Fijn dat poezebeest goed verhuisd is ! xXLianneXx schreef:misschien is het al genoemt maar er is ook een middel, Telizen, wat ook angstverlagend werkt.
Dit moet je iedere dag voeren en is misschien wel fijn voor haar want als ze zo bang is is het natuurlijk heel stresvol.
Wel fijn dat het inmiddels al gelukt is maar dit is misschien dit een optie voor langere termijn?
klomp schreef:Tjee, wat een onderneming, maar goed dat het gelukt is en
ze nu weer bij kunnen komen! Maar wel met de nodige krassen en happen dus!
Ik weet precies hoe dat voelt helaas!

Dat krijg ik ook het huis niet in zonder problemen want mijn man werkt bij Hills Pet Food
fargo schreef:HBV ze is wel gevoelig voor natvoer uit de hand geven inderdaad. Een van mijn andere poezen was niet zo lekker in de laatste 1,5 week voor de verhuizing dus die gaf ik meer natvoer en tijdelijk 2 keer daags en dan hield ik wat over dat ik dan uitdeelde uit de hand. Nou daar was Yazou als de kippen bij. Dat viel me niets tegen. Maar dat echte stinkvoer gaat me iets te verDat krijg ik ook het huis niet in zonder problemen want mijn man werkt bij Hills Pet Food

)
. Toch doe ik dat want dat eten onze katten ook graag en 2 hebben aanleg voor blaasgruis dus ze krijgen dan combi Urinary en CD van Hills