Ik heb het ook gebruikt om haar te leren apporteren
Voor kaas doet ze alles dus dat was echt een goede manier
Nee slecht i shet helemaal niet en afvallen hoeft ze ook niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb het ook gebruikt om haar te leren apporteren
Majo schreef:Chubby schreef:Daar heb je gelijk in. Ik meng het, omdat mijn hond eigenlijk 1,5 worst per dag nodig heeft. Hij krijgt of de lam/rijst of de kip/rijst. Beide worsten kosten € 4,20 per stuk. Ik vind dit wel erg duur om er dan 1,5 per dag van te voeren, daarom voer ik wat minder en meng het met wat brokjes, zodat hij toch voldoende binnenkrijgt.Waarom mengen? Carnibest is volledig..
dan staan ze al in de rij . Trouwens gerookte varkensoren lijkt mij nou ook niet echt zo goed voor een hond, wij bakten ook wel eens een levercake,
Majo schreef:happyfell schreef:hebben ze dit ook in een variant zonder rund? Mijn hond krijgt daar jeuk van. Vind het best de overweging waard om eens iets anders te proberen hoor!Als je carnibest te duur vind, vind ik ook, kun je overgaan op smuldier.
?

Majo schreef:mistery schreef:Dentastix achtige dingen zijn goed en is ook belangrijk om regelmatig te geven tegen tandsteen en tandplak.
Waarom zeggen veel dierenartsen dan juist dat ze niet goed zijn? Mijn hond krijgt er enorm jeuk van, dus zo goed zijn ze volgens mij niet hoor.
) is een dus een goede tandenborstel
mistery schreef:Ze zijn goed voor tandsteen en tandplak. Heb inderdaad ook gehoord dat sommige honden er allergisch voor zijn. Voor de honden die er niet allergisch voor zijn (mijn hond bijv) is een dus een goede tandenborstel
ilse86 schreef:@liedje89: Is dat zo? Zijn varkensoren slecht? Dat wist ik helemaal niet. Mijn hondje is er echt dol op! Maar hij lust ook wel geitenoren hoor. Wat raar dat ze die oren dan gewoon verkopen in de dierenwinkel
liedje89 schreef:Varkens dragen schijnbaar een bacterie die een ziekte kunnen veroorzaken die ongeveer dezelfde symptomen kan geven als parvo. Over het algemeen gaan de bacterien wel dood tjdens het drogen maar schijnbaar niet allemaal. Nu vind ik varkens oren trouwens zoiezo veel erger stinken als koeien en schapen oren dus ik vind dat ook niet zo'n ramp.
liedje89 schreef:Je hebt trouwens ook van die kauw dingen die alleen granen bevatten, ook handig voor allergische honden.
Dus dan kun je beter bij Boerenbond/ Welkoop/ Dierenwinkel gedroogd spul halen zoals runderlong, kipsticks etc.