Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar dat is na een paar weken over gegaan. Nu zit Goofy 's nachts nog wel in de bench dus ik denk dat dat wel sneller gaat wanneer ze dag en nacht bij elkaar zijn.
. Ze moeten elkaar even de grezen aangeven en daarna zal het goed gaan. Heb je al foto's? Noah2006 schreef:Wat goed werkt is ze samen betrekken bij een speeltje, sindsdien gaat het goed tussen mijn katten. Zet ze bij elkaar neer, ga met zo'n beest aan een touwtje zwaaien. En 1 van de twee hapt wel toe. Dan gaat die ander vanzelf meedoen.

of blazen ze nog even.. maar gaat al stukje beter dan eerst!! en hij eet zoveel! hhah! niet te geloven!!! 
dus dat gaat niet werken..
DianneF schreef:ik heb net alle foto's van mn hyves afgegooiddus dat gaat niet werken..
![]()
wat betekent het trouwens als een kat zn poten helemaal vast om je arm slaat en je dan zachtjes (soms hard) bijt?
eerst deed Spot dit altijd al.. maar nu doet Muis het ook!

Heino schreef:Ik denk ook spelen ja.. Maar sommige kleintjes (vooral degene die zonder of maar korte tijd met moeder opgegroeid zijn) doen het ook omdat ze denken/hopen dat je melk geeft
Via http://imageshack.us/ kan je ook foto's uploaden maar ik weet niet of ze dan hier ook nog zichtbaar zijn