Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben erg benieuwd of ze idd 2 pups heeft of dat er nog een of twee verstopt zitten
ben al druk druk met kleine voorbereidingen zoals slijmzuigertje aanschaffen enzovoort. Zal vanavond echt even een foto plaatsen van haar buikje en tepels, en dinsdag de echo!
nu nog wel.
SecretLIN schreef:TS waarom fok je? zodat je pups kan verkopen? omdat ze nu erg gewild zijn en er veel geld aan te verdienen is?
En aan verkopen wil ik nog helemaal niet denken.
hehehe
dat komt straks wel.
xXLianneXx schreef:ik ga me niet bemoeien met het fokgedeelte daar heb ik geen verstand van en ik heb het eigenlijk neit zo op fokken![]()
maar hoe kan het dat je chi een stamboom heeft als die uit spanje komt? want over het algemeen weten ze het daar niet, tenminste ik heb heel veel honden uit spanje opgevangen ook prachtige herders maar ook daar zat geen stamboom bij.
was er een fokker in spanje dan ofzo? ben wel benieuwt hoe je daar terechtgekomen bentben niet nieuwschierig hoor
Chiqa schreef:Equidea schreef:En ik vind het persoonlijk een raar gegeven dat je claimt er niet aan te verdienen, of kosten de onkosten per pup tussen de 1000-1500 euro?
1000-1500 euroVertel eens hoe kom jij aan die info?