_Tara_ schreef:@ Fiona: Als ik je 1 tip mag geven, geloof niet alles wat er door dierenwinkels vertelt wordtHet beste kun je echt je informatie van internet halen. Over die watten, tja er zullen vast mensen zijn die ze gebruiken. Er zijn ook mensen die hun ratten alleen houden of in een kleine kooi. Is ook niet goed toch? Zelfde met die hamsterwatten.
@ Romili: Dat is wel apart.
Ja idd en de rat die over was heeft het nog 2 jaar volgehouden alleen... nu zat ie wel weinig in zijn kooi was de meeste tijd los of mocht mee...
Het beste kun je echt je informatie van internet halen. Over die watten, tja er zullen vast mensen zijn die ze gebruiken. Er zijn ook mensen die hun ratten alleen houden of in een kleine kooi. Is ook niet goed toch? Zelfde met die hamsterwatten.
Moet zeggen dat ik wel vind dat je je voor een 14-jarige er serieus mee bezig bent! Kunnen veel oudere mensen nog wel wat van leren.
Nja als je dochter was 't? er altijd mee bezig was zal 't met dat alleen zijn inderdaad wel meevallen. Ik denk alleen wel dat een rat toch altijd een stukje sociaal contact mist. Net als paarden die bv met een geit samen staan. Maar dat is mijn mening.
Inmiddels al 9 jaar de eigenaar van ratten. Ooit begonnen met 1, omdat iedereen mij vertelde dat dit ook wel kon. Echter kwam ik er daarna achter dat dit niet kon. En achteraf gezien onwijs veel spijt gehad dat ik het niet eerder wist. Inmiddels de trotse eigenaar van 8 ratten. 2 castraten en 6 vrouwen. Allemaal in 1 kooi. Waar van 1 moeder met 2 dochter. Verder geen enkele familie verbanden. Deze ratten zijn gelukkig, en waarom? Omdat het groeps dieren zijn.
op 2 december 2008 is ze geopereerd aan een baarmoeder ontsteking(heb ik foto van) helaas heeft ze het herstel niet overleefd en overleed ze op 4 december 2008.
ben er morgen weer
M'n zusje heeft al een aantal jaren steeds 2 ratten. Meer weet ik er verder ook niet vanaf. Wel heel mooi dat je zo om je ratten geeft!