Je weet ook nog van die heftige gevechten ineens, na 3 jaar samen, eerder dit jaar? Toen heb ik een hele fijne studente kattenpsychologie erbij gehad, gratis en voor niets. Want de 'afgestudeerde' (eentje uit ik geloof Amsterdam?) vroeg zowat 500 euro voor een behandeling.

Dat ging mij wat ver.....
Ik kan je zo het emailadres van die vrouw doormailen. Ze heeft volgens mij ook een website. Zij kan ook communiceren met dieren, dus wie weet is dat wat? Ze heeft mij goed geholpen, al heeft vooral de tijd bij ons enorm geholpen.
Inmiddels tolereren ze elkaar weer redelijk, gelukkig. Maar dikke vrienden gaan het nooit worden. Eigenlijk hadden we nooit een tweede kat moeten nemen, maar goed, Tijgertje is dikke vriendjes met mijn dochter, ze is absoluut een aanwinst in het gezin.
Overigens is Beertje ook een kat, die het liefst alleen boven is, als het wat drukker is beneden. En ze helemaal gericht op mij, want ze is juist een enorme lieve knuffel, maar alleen bij mij. Bij ieder ander persoon haalt ze uit. Helaas. Best lastig, hoor, maar ik zou haar voor geen goud meer willen missen. Net als Tijgertje, maar dat is een allemansvriendje, die kruipt bij iedereen op schoot en vindt alles best.

Juultje is blijkbaar ook erg getraumatiseerd door haar vroege ervaringen. Zonde, hoor. Kan ook deels een beetje karakter zijn natuurlijk, dat ze niet zo'n held is, maar toch.....
Laat me maar weten of je interesse hebt voor die vrouw, die bij mij langs is geweest destijds. Ik neem aan dat ze er nu wel wat voor vraagt, want ze heeft deze zomer haar studie afgerond.