Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

doe de punten dan. de achterpoten doe ik niet, die hebben ze harder nodig met klimmen en zijn toch nooit echt scherp gezien die sneller slijten
MamaMiesje schreef:Goed dat je haar opgevangen hebt, TS!
Ze lijkt inderdaad verdacht veel op een Bengaal.
Als het er echt een is, kan ik me haast niet voorstellen dat ze geen chip heeft.
Ben benieuwd naar de recente foto's!
Daarnaast zie je vaak ook veranderingen in hun bouw, zoals meer ingevallen rond de heupen en ruggegraat en een pluiziger vacht.
JosineS schreef:cissy schreef:@Josines, geef jij jouw katje 7 kilo natvoer??of geef je jouw 7 kg wegende katje natvoer.... (sorry kon het niet laten)
er staat 70gram op de verpakking, dat is omgerekend toch 7 kilo? Vind jij dat veel dan? haha, vond al dat mijn brokjes voorraad zo snel ging
ik vind het super dat je haar opvangt en verzorgt, wij hebben namelijk ooit eens precies hetzelfde gedaan met een kitten 

MamaMiesje schreef:Als ze een echte Bengaal is; hoe steviger de paal, hoe beter
Ik denk, maar dat is mijn bescheiden mening, dat je haar het beste weer op krachten en gewicht krijgt als je de wat 'betere' merken voer gaat geven
En dan denk ik aan bijvoorbeeld Orijen, Royal Canin etc. en qua vlees Carnibest. Als je dat laatste zou voeren, dan heb je een compleet voer; hoef je er in principe niks bij te geven.

Wel een gaaf verhaal hoe je haar zo goed geholpen hebt! Hoop dat de nagels snel wat minder scherp zijn
En ze wat aankomt
Liezel1 schreef:Ik heb inmiddels 1.2 kilo Royal Canin Hair & Skin gekocht. Daar ga ik morgen mee beginnen. Dat is puur brokvoer.
Toen ik haar vond had ze namelijk meerdere flossen vervilte vacht op haar borst hangen. Die heb ik er natuurlijk uit gehaald, maar ik merk dat ze wat slecht verhaart. Die flossen komen namelijk terug. Ook blijft haar vacht wat dof. Ze heeft al multivitaminen gekregen, maar ik ga ook dit 3 weken programma volgen van Royal Canin. Eens kijken of ik verschil ga zien.
Pas alleen op met vaak van voer wisselen, dan kan ze last krijgen van haar spijsvertering (diarree en overgeven). De ene kat is hier gevoeliger voor dan de andere. Mooie foto's, een mooie dame. Trekt het oogje alweer iets bij, of is dit nu blijvend? En hoeveel is ze inmiddels aangekomen?