Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sonjim schreef:Bij ons cotroleert men aan de deur, inderdaad met de vraag hoeveel honden heeft u, lekker handig dus.
Tarieven bij ons zijn behoorlijk
Hondenbelasting (HOND):
Per hond per jaar:
1e hond
€ 62,64
2e hond € 130,56
3e hond € 232,32
4e en volgende hond € 451,32
Kennel
€ 872,28
En wat doen ze ermee een veldje aanleggen op een kwartier loopafstand van alle omliggende huizen Oftewel de meeste honden hebben hun behoefte al neergelegd voordat je er bent. En het verplichten dat je de poep zelf opruimt met zelf aan te schaffen poepzakjes. Loslopen mag hier ook niet meer, maar mijn oudste hond loopt altijd los. Ik betaal wel hondenbelasting, maar wel maar voor een hond, 2e heb ik eigenlijk vergeten aan te geven.
texelse schreef:geen idee of er hier hondenbelasting is, zal straks eens kijken. We hebben sinds 2 dagen een hond(je)een oud jack russeltje en die loopt hier keurig op het erf, daar heeft niemand last van, en daar hoeft de gemeente geen maatregelen voor te nemen, dus ik ben ook niet van plan om hondenbelasting te gaan betalen. Voorzieningen voor honden zijn hier niet, dus dan gaan alle centjes van de hondenbelasting weer naar een algemene pot ofzo.