Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:Ik kan je vertellen uit éérste hand dat er wél degelijk gesponsord wordt, zowel vanuit de voedingsindustrie als vanuit de farmaceuten..
Plus daarbij dat een dierenarts 30% marge maakt op de brokjes en blikjes vlees die hij verkoopt in de praktijk, versus niks verdienen als mensen bij de slachter hun hondenvoeding gaan halen..
Nikki__ schreef:Ik doe m'n hond niet te min door hem een goede brok te geven (al zullen vele barfers er anders over denken), ze glimmen, zijn goed op gewicht, hebben energie voor tien, geen kwalen enz.
Als ik hier alles wil gaan laten BARFen mag ik wel een extra vriezer aanschaffen en zorgen voor een extra kliko met alle massalijken die hier dan in de tuin zouden liggen... nee hoor, mij niet gezien.
Laika schreef:Chiqa, een dergelijk forum bestaat natuurlijk niet.
Laika schreef:Maar je kan je selectieve lezen (naar mijn idee lees je nu alleen het negatieve)
Chiqa schreef:Zitten er hier een paar op Bokt waar ik toch meer aan het gehad dan heel barfplaats bijelkaar,
Laika schreef:Op voernatuurlijk zitten genoeg mensen die dieren op brok hebben staan, die zijn daar nog nooit op aangevallen hoor.
Laika schreef:Chiqa, misschien hier gewoon een huiskamertopic openen voor de liefhebbers van vers voeren?
nina88 schreef:Nou ja, ik voer liever 2x per dag. Het is beter voor de spijsvertering.
Als het niet anders kan, dan is het niet erg, maar liever 2x per dag.
Laika schreef:Chiqa: http://november.messageboard.nl/6634/vi ... php?t=5853
Zomaar van een of ander forum getrokkenMaar hetzelfde verhaal staat op talloze fora die ook maar iets met honden te maken hebben.