Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bandida schreef:Ik had de mijne vroeger in een oud aquarium, dat gaat ook prima en daar is lekker veel plaats in.
BrittKitt schreef:De meeste dierenwinkels hebben niet eens een ferplast mary staan, laat staan een jenny
Daar staan allemaal verschoonhokjes op de planken
Net als dat ik laatst op zoek was naar een dicht radje op een standaard, nou ja zeg, nérgens te vinden hier!
Heb hier twee Karlie radjes, maar die vallen uit elkaar nadat ik ze met water heb schoongemaakt een paar keerUiteindelijk toch maar weer die besteld, want echt hoor.. En dan nog die blik van de verkoper toen ik zei dat ik een dícht radje wilde omdat die open levensgevaarlijk waren en ik geen dode hamsters wilde; 'Oh maar die staan hier al jaaaaren in de bakken hoor, nog nooit ongelukken mee gebeurd!' dus heb ik maar gezegd dat ie daar heel veel geluk mee had gehad omdat ik het ook regelmatig anders heb gehoord en heb afscheid genomen.
Silent spinners zijn uit de handel geloof ik, zeker de 16,5 cm is niet meer te vinden en de rest heb je vooral syrenradjes. Dat wordt wel erg groot, twee stuks in het aqua van mn robjes
Muisbal schreef:@magda_90, wat verwacht je dat een verkoopmedewerkster er aan kan doen...??? Helemaal niks namelijk, want daar hebben ze totaal geen inspraak over.
Ik ben het ermee eens dat dit een kleine bak is, maar ga eens langs de dierenwinkels, daar stikt het van de kooien die te klein zijn om je huisvlooien in te bewaren. Maar daar wordt nooit over gesproken.
pubelia schreef:Myukii schreef:Ik heb hem gekocht voor mijn cavia!
Veel hooi en strooi in doen, dan zit jou cavia en lekker warm, en heeft die het lekker knus! Kaarsje er bij want dat helpt dat knusse gevoel ook!