Chihuahua, accessoire of huisdier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Chihuahua, accessoire of huisdier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:24

tja snap ik wel hoor nijn......als ik hun mijn kalf geef van 55 kg die dol enthousiast is , wedden dat ze dan wel een uur met een jasje bezig zijn :+
en klein heeft weinig te vertellen ;)

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:41

@Nijn, als ze het niet echt gewend zijn, zullen ze het gedragen worden nooit prettig vinden. Mijn yorkie van 14 bijvoorbeeld gaat altijd mee met wandelen. Mijn JR heeft veel beweging nodig ivm te dik worden, maar york kan dat niet meer ivm leeftijd en artrose. Dan is ze savonds mank. Die stop ik dus na een minuut of 20 in een draagzak (speciaal voor honden) maar ze zit constant te kijken om er weer uit te mogen. De laatste 15 a 20 minuten laat ik haar dan weer zelf lopen. Truitje in de winter vind ze niet echt erg, maar ik moet tenslotte iets om haar oude lijfje te beschermen.

Als het hondje van kleins af aan niet beter weet zullen ze het een stuk minder erg vinden denk ik.

Rachelle_K

Re: Chihuahua, accessoire of huisdier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:31

Mijn zus heeft nu ook een bevlieging dat ze een Chihuahua wil, ik moest er echt om lachen. We mogen toch geen hond en anders zit dat arme beestje heel de tijd alleen thuis en dient eigenlijk meer als een accessoire dan als huisdier..

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 16:03

Rachelle_12 schreef:
Mijn zus heeft nu ook een bevlieging dat ze een Chihuahua wil, ik moest er echt om lachen. We mogen toch geen hond en anders zit dat arme beestje heel de tijd alleen thuis en dient eigenlijk meer als een accessoire dan als huisdier..

En dát.... is nu eigenlijk precies wat ik bedoel :+