Uppojono schreef:Als er een volgend leven bestaat, hoop ik dat de spinnendoders in hun volgende leven een grote, zwarte spin worden..
Jij bent gemeen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rainbow8 schreef:Waar maken jullie je druk om? Spinnen hebben 6 ogen waarmee ze nog geen 10cm ver kunnen zien. Dus jij ziet hen wel, maar zij jou niet.
Ik heb afgelopen week 3 spinnen van ongeveer 5 cm uit mijn slaapkamer verwijdert. Gewoon een bekertje er overheen en een papiertje er onder. Raam open en dumpen die handel.
Zoolgangster schreef:Eéntje was zó groot, dat ik twijfelde of het bierglas wel over al zijn pootjes zou passen. (Het was een mannetje, die hebben een grotere pootwijdte bij die soort.)
laetitia schreef:toch maar allemaal 2 of 3 hoog gaan wonen dan!
ik heb er nauwelijks last van! af en toe een klein onbenullig spinnetje in de badkamer en een kruisspin bij de galerij-deur maar meer niet...(klopt voor de zekerheid even af)
Paul11 schreef:laetitia schreef:toch maar allemaal 2 of 3 hoog gaan wonen dan!
ik heb er nauwelijks last van! af en toe een klein onbenullig spinnetje in de badkamer en een kruisspin bij de galerij-deur maar meer niet...(klopt voor de zekerheid even af)
Zoiets bedoel je.
Die vindt ik nou echt smerig, zekers 's avonds als je de deur uitgaat en je loopt recht in een web, met zoiets lekkers erin, jakkes![]()
![]()
Kelly_ann schreef: