Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:ik zeg niet dat er helemaal niet meer gefokt mag worden, maar dat het aan banden gelegd moet worden, zodat er niet meer zo massaal gefokt wordt. En wat is er mis met kruisingen?
rockwitch schreef:ik zeg niet dat er helemaal niet meer gefokt mag worden, maar dat het aan banden gelegd moet worden, zodat er niet meer zo massaal gefokt wordt. En wat is er mis met kruisingen?
Yamcha schreef:rockwitch schreef:ik zeg niet dat er helemaal niet meer gefokt mag worden, maar dat het aan banden gelegd moet worden, zodat er niet meer zo massaal gefokt wordt. En wat is er mis met kruisingen?
Dan heb jij het over vermeerderen zonder enig ander doel dan de verkoop. Daar heb ik ook een probleem mee. De serieuze fokkers juich ik wel toe
Berdien schreef:Nou... het is zo fijn als mensen weten waar ze het over hebben
Wat is er nou aan de hand? De pupjes moesten nog hun laatst entingen, en in combinatie met de tests die gedaan worden levert dat wel eens beroerde pupjes op. Vandaar dat de reis met een week is uitgesteld.
Ook zijn er uitgebreide excuses gemaakt.
Met als gevolg dat wij volgende week donderdag gewoon een Spaans meisje mee naar huis nemen
Berdien schreef:Nou... het is zo fijn als mensen weten waar ze het over hebben
Wat is er nou aan de hand? De pupjes moesten nog hun laatst entingen, en in combinatie met de tests die gedaan worden levert dat wel eens beroerde pupjes op. Vandaar dat de reis met een week is uitgesteld.
Ook zijn er uitgebreide excuses gemaakt.
Met als gevolg dat wij volgende week donderdag gewoon een Spaans meisje mee naar huis nemen