Verdikkie, vanmorgen een kitten gevonden in onze tuin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:42

jepsica schreef:
Neeeeee lotje moet bij jullie blijven

Wie's Lotje?? :+

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 09:45

Mijn mening doet er zeker wel toe, maar we hebben na de twee slachtkonijnen die ik gered heb en de drie kippen die erbij kwamen een grens getrokken. Samen!

Ik heb al drie poezen.

Ik ben heel makkelijk, ook al zou ik er tien hebben dan vind ik het nog leuk. Ik kan me heel goed voorstellen dat mijn vriend daar anders over denkt.

Uk wordt niet zomaar bij de eerste de beste herplaatst. Ik denk dat Uk het best op haar plaats is bij mensen met andere katten en een hond. Dat vind ze erg leuk.

Lola wil met iedereen mens of dier wel zo lekker knuffelen en zoenen. Helaas voor Lo willen mijn poezen dat niet met haar. Ze krijgt ook regelmatig klappen. Maar deze Uk vond het meteen geweldig en zoekt Lo echt op als ze moe is.

Als ik er niet bij ben zijn ze trouwens niet samen hoor. Lo is een scheet maar als ze slaapt rolt ze er zo bovenop. Niet goed voor Uk, 40 kilo op dat kleine lijfje.

Ik schat Uk toch nog jonger, 11 weken hooguit...

imposantje

Re: Verdikkie, vanmorgen een kitten gevonden in onze tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:49

Succes met het zoeken naar een nieuw huisje!
Wel echt een schattig stel samen.
Maar inderdaad je moet ergens een grens trekken.
Ik heb een keer een weeskatje mee naar huis genomen, hooguit 5 dagen oud, oogjes nog dicht, heel vaak per dag en nacht voeden, maar hij ziet er nu super uit, maar kon ook niet met onze kat overweg helaas, hij zit nu bij mijn tante en zij is er helemaal happy mee! ben blij dat ik voor hem een goed huisje heb gevonden, was toch wel gehecht aan dat dier na een maand voeden en opvoeden! :P

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:00

wat een schattige foto's. Jammer dat ze niet kan blijven, maar snap je vriend wel dat hij ergens de grens trekt.

Maar gewoon niet zo erg je best doen met een nieuw huisje zoeken, mischien pakt ze hem dan nog in.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:18

Ah jeetje wat jammer -O-

Kan het niet uit belang voor Lo? Die voelt zich natuurlijk minder prettig omdat ze weggejaagd wordt door de andere katten, dan verdient ze toch wel een knuffel? :))

Kijk als je 2 katten had zou ik het volledig begrijpen, die grens heeft mijn moeder helaas ook getrokken. Maar met 3 katten.. dan gaat er toch al makkelijker nog 1tje bij :+

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:43

Ja je hebt gelijk dat je wel een grens moet trekken. Anders kun je wel door blijven gaan. 3 worden makkelijk 4 en ach 4 ja dan kan er nog wel eentje bij :D Ik begrijp je standpunt ook wel hoor. Maar mijn aanbod blijft in elk geval staan mocht je geen adres kunnen vinden en je in de buurt van Zuid-Holland zou komen :+ In elk geval nu nog veel plezier met dit ukkie tot je een adres hebt gevonden.
HBVisser schreef:
Mijn mening doet er zeker wel toe, maar we hebben na de twee slachtkonijnen die ik gered heb en de drie kippen die erbij kwamen een grens getrokken. Samen!

Ik heb al drie poezen.

Ik ben heel makkelijk, ook al zou ik er tien hebben dan vind ik het nog leuk. Ik kan me heel goed voorstellen dat mijn vriend daar anders over denkt.

Uk wordt niet zomaar bij de eerste de beste herplaatst. Ik denk dat Uk het best op haar plaats is bij mensen met andere katten en een hond. Dat vind ze erg leuk.

Lola wil met iedereen mens of dier wel zo lekker knuffelen en zoenen. Helaas voor Lo willen mijn poezen dat niet met haar. Ze krijgt ook regelmatig klappen. Maar deze Uk vond het meteen geweldig en zoekt Lo echt op als ze moe is.

Als ik er niet bij ben zijn ze trouwens niet samen hoor. Lo is een scheet maar als ze slaapt rolt ze er zo bovenop. Niet goed voor Uk, 40 kilo op dat kleine lijfje.

Ik schat Uk toch nog jonger, 11 weken hooguit...

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:50

samen besloten klinkt wel anders, denk ik zo.....

Ik begrijp dat er een grens getrokken moet worden. Mijn vriend weet ook dat ik anders alles meeneem. Ik denk dus nu wel zelf na, maar het is soms erg moeilijk en als er nou echt een reden is, worden we het vast wel eens.

Dieren kosten gewoon ook geld en geven ook rotzooi, dat is gewoon zo...

kyraenlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:53

Wat een mooi beestje is het :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:57

Het is hartstikke jammer, maar ik begrijp wel dat je vriend die grens trekt. Zelf zou ik dat absoluut niet kunnen, maar mijn vriend zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen als die van jou.

Hopelijk mag je toch nog eventjes van haar (of is het een 'hem'? Ik vind het diertje zo'n vrouwelijk koppie hebben :+ ) genieten voor je een nieuw fijn huisje vindt. Je hebt gelukkig prachtige foto's ter herinnering :) .

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:04

wat een geweldige foto zeg van die 2 samen.
snap idd ook wel dat je vriend ergens een grens trekt dat het geen complete dierentuin word. wat ik alleen niet snap is dat hij dat lieve koppie met die lieve oogjes kan weerstaan................................**smelt**

echt jammer dat je zo n eind weg woont.... was ze zo komen halen................ heb 2 katten en 2 honden waarvan er 1 ook niets liever doet dan met de katten knuffelen.....

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:18

Wat jammer, maar ik begrijp je vriend ook wel. Maar misschien dat ie met de tijd toch nog verliefd op Uk wordt. :+

En anders vind je vast wel een goed huis. Er was toch al een bokker die een huisje aanbod?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:33

HBVisser schreef:
Afbeelding
miss TT (totale tevredenheid)

Deze foto heb ik al een paar keer bekeken, vind hem zó lief!

Ken je het boekje 'Raad eens hoeveek ik van je hou'?
Afbeelding
Daar moet ik steeds aan denken :j .

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 15:54

Uk blijft zowiezo nog een weekje of twee hier. Uk moet aankomen want je kan de ribben voelen, uk moet twee keer ontwormd worden en er moet even heel erg veel van Uk gehouden worden.

Daarna zal ik met een brekend hart een nieuw huis gaan zoeken. Ik wil er nu nog niet aan denken en heel even genieten van Ukkie.
Uiteraard wil ik jullie mee laten genieten......

Oh.....en ik ken het boekje. Ik weet ook waarom Lola zoveel liefde kan geven. Dat komt omdat ik oneindig veel van Lola houdt.

Afbeelding
Deze heb ik wel een beetje in scene gezet hoor.....ze sliepen zo naast elkaar. Ik was bang dat Lo weer eens om zou rollen en dan op Ukkie zou gaan liggen. Vandaar dat ik verplaatst heb naar Lo haar buikje.

Afbeelding
Lief......

Afbeelding
zucht..........

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:58

O, wat een ontzettend schattig stel zo samen!!!
Het zijn bijna Hallmark kaarten!!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:59

Ooooh... :+: Wat een ongelooflijk vriendelijke hond is het toch ook. En een beetje lui lijkt het wel :D .

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:23

HBVisser schreef:
Oh.....en ik ken het boekje. Ik weet ook waarom Lola zoveel liefde kan geven. Dat komt omdat ik oneindig veel van Lola houdt.

Lijkt me ook ontzettend moeilijk om van deze hond te houden ;)
Wát een heerlijk dier! :+:
Tis wel een slaapkop geloof ik hé? _O-

Weet je trouwens dat de foto's in je profiel het allemaal niet doen?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:27

Zucht.... dit is toch gewoon wat je noemt liefde en dat mag toch niet uit elkaar gehaald worden......

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:32

Wat ben ik blij dat het jou is overkomen en niet mezelf ;) . Ik heb zelf ook een grens met 1 bejaarde poes en jaarling Mechel maar zo zou het toch wel héél erug moeilijk worden :o .Het is idd echte liefde :+: Kan je grens wel begrijpen :(:) Waarom zijn beesten toch zo leuk :j ?

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 16:36

Laika schreef:
HBVisser schreef:

Lijkt me ook ontzettend moeilijk om van deze hond te houden ;)
Wát een heerlijk dier! :+:
Tis wel een slaapkop geloof ik hé? _O-

Weet je trouwens dat de foto's in je profiel het allemaal niet doen?

Dat klopt, ik heb fotobucket opgeruimd....en alles in mapjes gezet.

Oh ja, en als je 2 keer per dag met Lo een lange wandeling maakt en ze mag verder een beetje rondstruinen in onze weilanden dan slaapt ze als ze binnen is. Het is echt de ideale hond.
Maar doe als mens geen gekke dingen want dan kan ze heel anders uit de hoek komen.

Ik ben zo dol op ze, alles blijft hier maar liggen, ik kan de hele dag wel naar ze kijken

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:39

Wat een schattige foto's! Ze mogen lekker 2 weken van elkaar genieten, en dan gaan ze ieder hun eigen weg. Het komt vast goed. Lola kan haar liefde vast ook bij een ander kwijt en ik heb er alle vertrouwen in dat je voor Uk een super huis zoekt. Jullie moeten het inderdaad samen leuk vinden.

Succes met zoeken!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:07

Dit is toch meer dan een beetje liefde?!

Heel erg jammer dat je haar niet mag houden, maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk.

Geef dit lieve beestje maar heel veel liefde zo lang ze bij jullie is. Dat verdiend ze! En je hond, daar heb ik maar één of nee eigenlijk meerdere woorden voor... Wat een geweldig lief dier!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:29

We zijn nog geen twee weken verder...... 8-) 8-)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 18:30

kally schreef:
We zijn nog geen twee weken verder...... 8-) 8-)

:7 :Y) :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 19:30

Iets in mij zegt dat jullie de kleine Uk toch zelf gaan houden... :roll: :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 19:52

Anders moet Uk maar hier komen.

Zal manlief wel even lief aankijken :D

't Is een lief stel zo :+: