en heeft goed gegeten
maar het ziet er nog niet naar uit dat hij verder kan vliegen. ik ga zo weg en ben rond 4 uur weer thuis en dan wordt de eigenaar gebeld! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
natuurlijk wil ik voor het duifje zorgen, maar ik ga zaterdag op vakantie
vader gaat niet mee, maarja...kweet niet of hij in zijn eentje een duifje wil verzorgen. en we zijn nu toch echt bang dat hij wel iets met zijn vleugel/pootje heeft, want hij valt de hele tijd om...
Het kan natuurlijk wel, maar vergeet niet dat die duiven vaak (te) lange vluchten moeten maken, zonder goed gevoerd te zijn. Wij hadden er hier eentje die gewoon omkiepte, kon niet meer goed zitten of niets. Na 3 weken is het weer een gezonde duif geworden die goed vloog, wat hij eerst niet kon. Alles werkte naar behoren, dus mocht hij weer vliegen. Niets van de eigenaar gehoord op het bericht wat we hadden achtergelaten, dus dan mag hij 'de wildernis' in.
nu is hij dus ingeslapen of wordt ingeslapen, want we zijn nog maar net terug en mijn vader (mij maakte het niet zoveel uit) wilde er liever niet bij zijn, maar ik neem aan dat hij nu al vrolijk in de vogelhemel
rondvladdert.......
Toen wilde 'ie niet meer vliegen.