Welkom in ons leven...kleine Pippie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bikkellove

Re: Welkom in ons leven...kleine Pippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:33

Jeeeh lieve pippie, heb al onverwachts kennis met haar gemaakt. En wat een lief meisje zeg, ze heeft van die lieve rimpeltjes boven haar neusje. Heel veel geluk met haar.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 22:17

:+: super bedankt allemaal,voor zulke hartverwarmende berichtjes...

echt zoooo lief!!

en nee,kimmie kan en zal ze niet vervangen,kimmie was zo speciaal,zo appart,ben heel blij haar gekend te mogen hebben... :)

ik heb nog steeds veel verdriet om kimmie,maar vanmiddag toverde die kleine pip een big smile op mijn gezicht,ze was zooo ondeugend en stout...

en ja..ik was echt even weer heel blij...dat was een lange tijd geleden dat ik me zo voelde...

kleine pip wordt echt steeds liever en liever,ze is steeds meer "thuis" en komt echt lekker knuffelen,en kroelen...

en ook met een huis vol visite en kinderen,is ze echt heel lief geweest,een lekker wijffie is het :j

:+:

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:37

Gelukkig vrolijkt ze jullie een beetje op..

Jullie hebben je portie ellende wel weer gehad :(:)

Geniet van je kleine meisje :)

_Cathalijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:42

Hey wat leuk, onze hond heet ook pip :D
Wat een ontzettend leuk beestje. Heb er maar veel plezier mee na alle elende ;)

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 23:34

Wat heerlijk dat jullie weer gelukkig gemaakt worden door dit kleine nieuwe draakje!
Jullie verdienen het zo onzetzettend om weer te lachen en te genieten van jullie dierenbende waar jullie zo van houden!
Kimmie zal ze zeker niet vervangen, maar jullie hebben wel een prachtig mooi nieuw meisje onder je hoede!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:01

Ooh Femke, ik heb net gewoon even keihard zitten huilen achter mijn computer! ;( Wat een super aanwinst hebben jullie in rottiepup Pippie, wat een allerknapst meisje, zo welkom en zo geliefd! Het is echt een super knap puppekind Fem en ik wens jou en Edwin alle geluk van de wereld met haar toe, dat jullie reis met Pip maar vele malen langer mag worden dan de te korte reis met puppie Kim. Het is jullie zo gegund! Ik heb zelfs zitten huilen om het nieuwe geluk daarnet, kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe gelukkig jij nu zult zijn! :) Geniet van haar Femke en houd ons op de hoogte van je knappe beebie!

Liefs Belinda

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:09

Wat onwijs fijn voor jullie, Even leuk nieuws posten.

Wel vond ik bij de eerste paar foto's dat Pippie een hele onzekere blik in haar oogjes had/heeft. Maar bij de laatste foto's al niet meer gelukkig :D

veel plezier.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:14

Blinnii schreef:
Ooh Femke, ik heb net gewoon even keihard zitten huilen achter mijn computer! ;( Wat een super aanwinst hebben jullie in rottiepup Pippie, wat een allerknapst meisje, zo welkom en zo geliefd! Het is echt een super knap puppekind Fem en ik wens jou en Edwin alle geluk van de wereld met haar toe, dat jullie reis met Pip maar vele malen langer mag worden dan de te korte reis met puppie Kim. Het is jullie zo gegund! Ik heb zelfs zitten huilen om het nieuwe geluk daarnet, kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe gelukkig jij nu zult zijn! :) Geniet van haar Femke en houd ons op de hoogte van je knappe beebie!

Liefs Belinda

Je lijkt mij wel. Ik had hetzelfde. :o

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:24

En nu allemaal in koor :+ : PipperdePip HOERA *\o/* *\o/*

Wat fijn dat ze steeds ondeugender, knuffeliger en stoerder wordt!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:06

fargo schreef:
En nu allemaal in koor :+ : PipperdePip HOERA *\o/* *\o/*

Wat fijn dat ze steeds ondeugender, knuffeliger en stoerder wordt!

Ik doe mee!!! PipperdePip HOERA *\o/* *\o/*

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 18:12

hahah pipperdepip..nou ze vind zichzelf ook een pipperdepip...goh wat vind Pip zichzelf ongelooflijk leuk zeg... :D

het is echt een heel lief lekker wijffie,ik ben zo blij deze stap genomen te hebben,echt....

ze zorgt er zo voor dat je veel met haar bezig bent,en dat we gewoon veel afgeleid zijn..en ja,het is een lekker meisje,dus ze moet ook nog eens veel gezoend worden enzo... :D

enne blinnii ,wat ben je toch een schat!!! :+:

echt zooo lief,zo'n berichtje...

en malih,die onzekere blik snap ik ook wel van dat hondje op de eerste foto's,ze was net uit de auto,net in de grote bak,en had net kennis gemaakt met 5 grote honden,inmiddels is ze niet onzeker meer :D tis gewoon een klein brutaal hondje.... :D :D

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:18

ach wat een scheetje, het is je zo gegunt.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:21

Wat leuk een van mijn hondjes heet ook Pippie, leuke naam he?
Wat een scheetje zeg echt om op te eten.
Geniet maar fijn van haar want zo te lezen heb je dat wel verdiend.

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:24

Wat een pracht meisje!
Heel veel plezier en geluk met haar!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:28

wat een schatje zeg
echt een mooie meid!
Heel veel plezier met haar

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:13

kimmie261 schreef:
hahah pipperdepip..

ze zorgt er zo voor dat je veel met haar bezig bent,en dat we gewoon veel afgeleid zijn..en ja,het is een lekker meisje,dus ze moet ook nog eens veel gezoend worden enzo... :D

Super dat ze je weer laat lachen.
Als je hulp nodig hebt met dat zoenen van die kleine, zijn er hier genoeg fans die een keer langs willen komen denk ik zo :D :+

Eelco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:10

Geweldig geweldig geweldig! :):) :):)

Pipperdepip HOERA *\o/* *\o/*

Ze is echt super gaaf :+:
En wat een leuke naam :)

Wens jullie heel veel leuke tijden met dit knappe puppe wijffie en dat ze jullie de hele dag door maar een big smile op jullie gezicht tovert :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:57

Wat lijkt ze op Kimmie! :oo
Je zou haast denken dat Kimmie 'leeft' in dit hondje :+:

Prachtig beestje, hopelijk is Pippie een véél langer leven gegund!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:02

Wat een mooie dame heb je als aanwinst..Mooi dier hoor

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:07

Heel veel plezier van je nieuwe hondje. Een scheetje is het :+: Mag ik vragen wat voor een afstamming dat ze heeft?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:14

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Als je er zelf een goed gevoel bij hebt om nu een andere pup te nemen is hhet toch goed?! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:20

Ik ben hier een klein beetje emotioneel en een klein beetje van de wereld......

Wat gun ik het je graag Femke, echt..... en wat is het een leuke, stoere pup......

En ik ben een beetje jaloers. Maar wie weet vind ik binnenkort ook zo'n klein leuk kereltje waar ik heerlijk de handen vol aan heb......

Fem, wees er goed voor, maar dat is jou wel toevertrouwd. Geef haar een dikke knuf van mij :+:

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 15:35

Aranel,kwa karakter lijkt ze echt totaal niet op kimmie,gelukkig maar,daardoor heb je echt een heel ander hondje in huis,kimmie was echt de grootste knuffel die ik gehad heb,die kon niet genoeg knuffels krijgen,en was echt zo vreselijk lief,die heeft nooit gegromd of wat ook naar een mens,deze is anders,heel anders...

als madam geen zin heeft om te knuffelen doet ze heul hard grommen...hahha,nu nog zo'n puppiegrom,maar ze wil dan echt niet,ze wil ook niet bij me slapen,vind ze allemaal maar niets :n

en ze is erg druk,en zeer eigenwijs,maar dat maakt het wel allemaal erg grappig :D

en ze is veel en veel groter als kimmie,kimmie was echt zo'n klein frummeltje,kon de eerste 3 weken echt niet uit een emmer drinken,dat was te hoog,en pip drinkt nu met gemak uit een emmer,wordt echt een grote hond denk ik...

gister is Pip mee geweest op visite,zo'n 20 of meer vreemde mensen en 3 vreemde honden,en ze heeft zich keurig (mis) gedragen... :D ze vond vooral de tafels met BBQ vlees erg lekker,en bedelen kan ze ook heel goed :D (ze kon ook heel goed tegen tafels opstaan enzo..ook dat heeft ze al ontdekt :D )

voor liefhebbers dit zijn nog foto's van gister:
http://img25.imageshack.us/my.php?image=45162273.jpg

http://img198.imageshack.us/my.php?image=24069892.jpg

http://img146.imageshack.us/my.php?image=98853915.jpg

http://img194.imageshack.us/my.php?image=63104959.jpg

http://img193.imageshack.us/my.php?image=23400201.jpg

samen met andere rotti Do:
http://img146.imageshack.us/my.php?image=73406149.jpg

http://img146.imageshack.us/my.php?image=16363542.jpg

en Do :
http://img146.imageshack.us/my.php?image=66614469.jpg

en slimmerik,pip heeft geen stamboom,ik geef niets om stambomen....honden lopen hier op eigen terrein,ik show niet,fok niet en train er niet mee,dus papiertjes zeggen mij niets,hebben geen waarde....

ik heb nu 5 boomloze en 1 stamboomhond hier rondlopen..... :)

Pip komt uit een geweldig gezin,mensen die helemaal voor de puppies zijn gegaan,pip is opgegroeit in huis,met andere honden,katten en kinderen ,en buiten alles vooral met heel veel liefde groot gebracht(overigens was kimmie dat ook,dat was ook wel aan dat hondje te zien,was zooo vreselijk lief,en had zoveel vertrouwen in de mens :+: ,wat een kanjer was dat... ), en dat is voor mij veel belangrijker als een papiertje met namen erop ,wat hier ongezien in een la verdwijnt,de 2 stambomen van de honden die ik met boom heb gekocht (de dogo's ) zitten nog in een ongeopende envelop... :)

en yamcha,jij gaat vast binnenkort ook tegen een geweldig ventje aanlopen :j hij komt vanzelf in je leven....

voor geinteresseerden mamma van pip:
Afbeelding

pappa pip:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:47

Femke: senks :+:

Lekkere reu dat, wat een macho :oo :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 15:50

jaa mooie hond he...echt,ze hadden daar nog meer foto's van hem,die mensen waren stad en land afgereden om een mooie dekreu te zoeken,en mén wat een vent hebben ze gevonden zeg... :+:

toen wij er waren hadden ze ook nog 2 reutjes zitten,die hadden nu al een dikke kop,die hadden zeker vaders achterna gegaan,maar edje wilde liever een meisje..en ja,toen vielen de reutjes af :)