Heel erg veel sterkte vandaag en de aankomende tijd! Helaas weet ik zo goed wat je doormaakt en helaas weet ik ook dat ik niets kan zeggen dat dit ook maar een beetje goed maakt, maar weet wel dat je het goede doet voor Tibeau
superwoman
Geplaatst: 15-07-09 12:44
Nogmaals veel sterkte vandaag en de komende dagen
Nikki__
Geplaatst: 15-07-09 14:35
We denken aan je
fojoe
Geplaatst: 15-07-09 14:42
ik zit ook al de hele dag aan jullie te denken. veel sterkte straks
Wat een dapper besluit. Tibeau had zich geen betere baas kunnen wensen. Je kiest voor hem.. En niet voor jezelf. Je vind dat jezelf nog niet trots kan zijn,.. maar dat kan je wel meis! Tibeau zal je altijd dankbaar blijven. En je zal hem altijd met je mee dragen. En ik weet zeker, dat hij je vanuit de hondenhemel in de gaten zal houden!
meisie,.. heel veel sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 15-07-09 16:09
Meis, heel veel sterkte vandaag en de moeilijke verdrietige dagen die nog komen gaan
Berendje
Geplaatst: 15-07-09 16:16
heel veel sterkte straks. Hoe moeilijk het ook is om dit te besluiten en er bij te zijn. Het is heel fijn om er tot het einde bij te zijn en hem lekker vast te houden en je tranen lekker te laten gaan. Ik heb een half jaar mijn konijnen maatje pinkeltje moeten laten inslapen en wilde daar eigenlijk niet bij zijn dat "durfde" ik niet. Ik heb het toch gedaan en heb hem tot het laatste moment geknuffeld. Dat heeft mij zo goed gedaan. Ik had er echt vrede mee dat ik dit besluit had genomen want hij was ook op. Heel veel sterkte ook de komende dagen.
Karolien_
Geplaatst: 15-07-09 16:34
Ook van mij nogmaals heel veel sterkte toegewenst. De pijn die je voelt is zwaar, maar daaruit blijkt wel de bijzondere band die jullie hebben. Jullie band zal altijd blijven bestaan...
Pff... Ik heb het nog nooit bewust meegemaakt op jouw manier, maar het lijkt me zo moeilijk om af te tellen. Je bewust te zijn dat je je beste vriendje gaat verliezen.. ook al hoort het erbij en is het de juiste keuze. Wetend dat je nog 1,5 uur samen hebt... het minuten tellen, met knikkende knieen en een kloppend hart, leeg van binnen... maar vol van verdriet...
Geniet van jullie laatste uurtje en geef hem een dikke knuffel van ons allemaal!
Heb de hele avond aan jullie gedacht. Tibeautje is nu op de eeuwige jachtvelden, waar hij gelukkig zal zijn. Ik weet zeker meid, dat hij je dankbaar is.
Ik hoop dat het allemaal rustig en vredig gegaan is.
Tibeau zal áltijd bij je zijn, vergeet dat niet.
Jannepauli
Geplaatst: 16-07-09 00:56
Wat zul je een verdriet hebben....
Ik wil je een zinnetje geven om over na te denken, voor een beetje troost:
Als de duisternis valt, worden de sterren zichtbaar..
In je donkerste, wanhopigste momenten zijn ze altijd dáár: de sterren van de liefdevolle herinneringen, de mooie momenten die je gedeeld hebt, de gedachten van mensen die je willen steunen in dit verdriet.
Diablo
Geplaatst: 16-07-09 11:18
Hey meis, wat zul je het moeilijk hebben nu. Heel erg veel sterkte....
Nifinao
Geplaatst: 16-07-09 13:11
Lieve Yamcha,
Ik hoop dat je lieverd gisteren rustig is gegaan. Ik weet dat het gemis en verdriet nu enorm groot is. Je verstand zegt dat het goed is zo, maar je gevoel schreeuwt het tegenovergestelde. Het scherpe verdriet wordt minder, geloof me. Dan kun je zonder tranen en met een glimlach terugdenken aan jouw grote vriend. Heel veel sterkte de komende tijd.
Anoniem
Geplaatst: 16-07-09 16:27
Lieve, lieve schatten van me Allereerst bedankt voor het medeleven, bedankt voor de steun, bedankt dat jullie van mijn mooie Beau gehouden hebben.......
We hebben gister alles gedaan wat Beau leuk vond. Hem lekker vers vlees gegeven, met hem autogereden (vond hij geweldig) gewandeld, veel geknuffeld....... en toen was het moment daar. Tibeau's tijd hier op aarde was op. We zijn met hem naar de dierenarts gereden, ik heb Beau op schoot genomen, tegen mij aan, en hem vastgehouden...... en hem bedankt voor alle mooie jaren, voor al het moois en liefs, voor al het plezier, alle vreugde, alle geluk wat hij ons gegeven heeft.............. mijn man zat naast me. Toen kreeg hij de prik en hij is heel rustig, kalm, vredig en waardig ingeslapen...... hij keek me aan, zo vol vertrouwen en liefde, en liet zich rustig wegzakken. In mijn armen is hij gestorven........ de plek waar hij het liefste was. Tot het laatst toe heeft hij zijn waardigheid en trots behouden. Tot het laatste ben ik bij hem geweest. Wat hield ik van hem........ en wat mis ik hem enorm.
Wat hebben we gehuild vannacht........ Beau was zo mooi, zo perfect........ ook nu zijn er weer tranen, en die zullen nog wel even blijven ook. Maar tegelijk is er ook een intense dankbaarheid, en een diepe rust. Het was goed zo. Het was precies goed. We zijn niet te vroeg en niet te laat geweest. Tibeau is vredig en op een mooie manier gegaan, hij heeft niet gevochten, geen pijn gehad. Het was goed zo. Het was precies goed. Twijfel is er niet, spijt ook niet, het was goed zo.
En ik rouw..... mijn huis is veel te schoon, en ik heb niet gestofzuigd, want het was niet nodig. Zelfs zijn geurtje ruik ik niet meer....... Ik heb besloten tóch even weg te gaan, geen vakantie, maar wel even weg........ mijn verjaardag zal ik ook vieren. Ik zet mijn leven niet "on hold", ik wil dat niet, ik ga door. Maar ik zal nog heel wat tranen huilen....... want er zal nooit meer een Tibeau zijn.